Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hej! är det någon som har lust att kommentera? :) *snälla tack* :D 2
Svar
29
· Visningar
2 563
Senast: miss_strandberg
·
E
Hoppning Hej jag behöver lite hjälp! Hur ska jag göra för att inte min häst ska rusa över hinder? När jag tävlar med han är han välldigt lugn och...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: boccia
·
P
Hoppning Ni kanske har läast trådar av mig förut. Där jag har skrivit att min häst en trakhenare, 1999 sto . Är jobbig att kratsa hvarnaz på ...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: pooutinoouti
·
Islandshäst finns det någon islandshäst hingst som ni rekomenderar? varför? skicka gjärna bild!:love: :bow: :bump: :banana: 2 3
Svar
47
· Visningar
8 294
Senast: evaliz
·
T
Hoppning Har ett stort problem ska köpa en ny hoppsadel den får helst inte kosta över 4000:- och jag vill att den ska vara brun/tabacco eller...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: seavalley
·
Övr. Grenar Vad tycker ni galoppexperter om denna stam? u.Novaqueen e.Spectacular Tide-Diaghlyphard Resulterade i detta... 2
Svar
21
· Visningar
2 357
A
Distans Har ni sett den här länken till "internettidningen": http://www.enduranceworldonline.com/logix/Magazine/2007/2/Ewol.aspx Om ni går...
Svar
1
· Visningar
918
A
Distans Vilka har tänkt att åka dit och med vilka hästar? Jag har två 6-åringar, El McDonald ox (Red Baron-Eldorado) och Skywalker (Gimmick...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Gizoba
·
W
Western Tänkte fråga om någon visste någon bra träningsvideo för reining. Vill ha Peter Ljungbergs men den är lite väl dyr för mig än...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Western_lover
·
I
Hoppning Idag när jag var i ridsportsbutiken så hittade jag en sååå gullig sak.. Men vad tkr ni kan man hopptävla med den? Är det snyggt och...
Svar
15
· Visningar
1 253
Senast: Cheran
·
P
Distans ... börjar närma sig och jag hoppas verkligen att det blir tillräckligt med anmälningar i år. Vilka ska dit? Jag ska rida PP:n på...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Cleese
·
M
Hoppning jag är medryttare på en häst som blir ganska het på hinder.har ni några tips på hur man kan motverka det?
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: kajsakajsa
·
B
Hoppning måste man ha broddar när man tävlar hoppning på gräsbana? :p eller är det bara i terrängen?
Svar
19
· Visningar
2 099
Senast: Mazarinen
·
Dressyr Någon som har tips på träns med smala remmar, bred nosgrimma (achen) och en brun färg som matchar min nya bruna globus clic...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: borienburk
·
M
Hoppning Har lite fundering jag får rida så mycket på graman för min lärare i hoppning, det blir ju så svårt när jag skall tävla ,det blir inte... 2
Svar
20
· Visningar
1 913
Senast: Långnos
·
Dressyr Har ni några trix för att checka att hästen ni rider tar lika mycket vikt på båda bak? Någon rörelse eller övning som avslöjar dem? Det...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Gaia
·
R
Distans Jag måste vara blind men jag kan inte se på deras hemsida var tävlingen är någonstans. Jag vet att det är i närheten av Vimmerby men...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Gimmick
·
I
Fälttävlan Är nu nere på träning i Lumühlen. Solen skiner och det är varmt och skönt.:) När det inte tränas så är vi i affärerna. *suck*...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Nightrunners_Noya
·
Dressyr Dottern ska ut och pröva en LA:2 för första gången. Det är en förklass till Div I. Fick nu se i startlistorna att de slagit ihop alla...
Svar
4
· Visningar
1 001
E
Western Blir man halshuggen om man har en sådan här kavaj i en Halter klass??? 2
Svar
36
· Visningar
3 265
Senast: elinsjobergh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka