Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Får man tävla en häst som har ringorm? :confused: 2
Svar
32
· Visningar
5 916
Senast: Invinciblestables
·
Hoppning Vad har ni att säga om de här två? Sitter man mer "fast" i den med mocka i sitsen?
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: SweetBriar
·
M
Hoppning Hej! Imorrn så ska jag ut på ännu en hopptävling och nu vill jag ha lite tips och svar.. Min ponny kan antingen vara på... 2
Svar
28
· Visningar
2 958
Senast: Sterling
·
K
Distans Vad tycker ni? Då vill jag gärna att människor som har erfarenhet av att vara grindfunktionärer oxå svarar, inte bara ryttare...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Madde71
·
Western Har PL varit team-ledare för dessa tjejer? http://www.western-videos.com/gallery/main.php?g2_itemId=3500 Och vad var det för tävling?
Svar
4
· Visningar
783
Senast: alazzi
·
E
Western Hur länge kan man normalt behöva galoppera i en pleasureklass?
Svar
4
· Visningar
869
Senast: malumbub
·
Dressyr Bara nyfiken, de ligger över min smärtgräns ekonomiskt, men jag kan ju vara nyfiken för det. Någon som har koll? U
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Jempa
·
M
Western Jag fick höra i dag att det finns något som heter herda och att skinnet släpper av te.x tryck av en sadel, vad är detta?? Någon som...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: cowsense
·
Dressyr Någon som vet hur lång anläggningsyta globus clic dressyr 17" har? Söker vidare i sadeldjungeln, inte lätt, sadelutprovaren hittade...
Svar
3
· Visningar
2 385
Senast: Poni_Tail
·
V
  • Låst
Övr. Grenar Måste bara få fråga, vad är egentligen barockridning? Vad går det ut på? Jag har alltid undrat vad det är, men aldrig hittat en bra...
Svar
1
· Visningar
1 581
Senast: ullo
·
Dressyr I en tråd i ett annat forum upptäckte jag att det finns olika meningar om hur en sluta ska vara vid uppvisning/tävling. Hur har ni... 2
Svar
22
· Visningar
1 915
Senast: bigganl
·
R
  • Låst
Western Hej alla westernälskare Blev lite sur när jag läste Thorndbirds fråga till Ike. Är du seriös ? Jag heter Bettina Roffler och är...
Svar
15
· Visningar
1 994
Senast: tifo
·
Övr. Grenar http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1045043,00.html scary.... :(
Svar
14
· Visningar
1 699
Senast: Essepesse
·
S
Hoppning Ja nu är det så att jag fick höra att min sadel som skulle beställas nästa vecka (en prestige Versaille:love: ) nu har gått upp 2000kr...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: SirWillgott
·
G
Trav vet inte om jag lägger denna på rätt tråd nu, men hingsten Glasgow är pappa till mitt sto, är det någon som har bilder på honom eller...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: MDusty
·
Islandshäst Vad är helsulor ? Behöver svar snabbbbt! Skriver i en anmälan som ska vara inne idag och jag har fullt upp, så måste veta nuuuu!!!! :o
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Boj
·
J
Western Finns det någon butik med westernridkläder runt Norrköping-Linköping? Eller är det bara nätshopping som gäller? Vi vill ju helst kunna...
Svar
2
· Visningar
1 541
Senast: Gilly
·
A
Western Har lite funderingar på att köpa på mig två Myler Bett att använda på träning. 1:Tredelat m böjd mundel och rulle i mitten. En sida kan...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: Anneli
·
R
  • Låst
Western Howdy Ike Again There is 2 verry "smart Swedish Cowboys" aut there on this Vebsite and not nice to get shit when i try to give som...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Egonson
·
Trav Varför har de så förtvivlat svårt att lyckas? Genom historien finns det ju inte ens många som duger någonting till alls,och jag kan...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka