Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Dressyr Hej! Undrar om nån kan tala om hur långa sporrar man får ha i dressyr för storhäst! Skulle va jättesnällt :smirk: :bow:
Svar
10
· Visningar
1 561
Senast: jemps
·
K
Hoppning Igår löshoppade min medryttarhäst´s 2åriga bäbis för första gången. e: foor feeling ue: Island king...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: SirWillgott
·
  • Låst
Dressyr Får man ha de? (alltså bara på uppvärmingen)? 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 994
Senast: Fiorano
·
Dressyr Ja...nu är jag verkligen helt förvirrad. Det finns så otroligt mycket fina hingstar att välja mellan i år...och beträffande ett av mina...
Svar
17
· Visningar
1 536
Senast: Classic-Touch
·
Trav Hej! Jag letar förbryllat över nätet efter deklar till transporten. Jag letar efter bilder med travhästar. Gärna helt vita men jag...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: tinafinis
·
Dressyr Just vad jag tycker att det ska göras i lätta dressyrklasser. Upp till medelsvår ska väl inte hästarnas gångarter spela någon roll... 2
Svar
32
· Visningar
2 387
Senast: PrinceFair
·
C
Tävling Hej allihopa! Tänkte att det var kul att höra vad alla gör med era hästar dagen innan tävling? Rider ni stenhårt för att verkligen få... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 907
Senast: Svetlana
·
J
Dressyr Hej! Skulle verkligen behöva hjälp med en sak. Jag har en 9årig halvblodskille som är jättepositiv, utb. till medelsvår dressyr och...
Svar
15
· Visningar
1 518
Senast: jemps
·
N
Tävling Nu är det snart dags för mig och hästen att göra nypremiär på tävlingsbanorna :) Men jag klurar på vad jag gör av mitt hår då... På... 2
Svar
20
· Visningar
3 993
Senast: benny_H
·
Trav Skulle gärna vilja ha ett par 120.Vet någon var de fortarande kan finnas att köpa?
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: jari
·
K
Körning Är inte så haj på tömkörning, så kan ni inte lägga in några bilder på där ni tömkör? Vill även se tolkar bilder (mest för att det är...
Svar
13
· Visningar
2 719
Fälttävlan Min ponnys ryttare vill komma igång med fälttävlan nu och behöver därför ta ft-kort. Vi hade två tillfällen inplanerade i höstas men... 2
Svar
30
· Visningar
2 643
Z
Distans Hej, Är det någon som vet om Mountain horse´s nya stötupptagande gummiplattor till stigbyglarna är något att ha? Precis som alla...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: zahleka
·
K
Trav Här kommer ännu några (dumma) frågor från mej om utrustning för monté. Eftersom jag bara ridit snälla hästar hittills som inte behövt...
Svar
11
· Visningar
1 744
Senast: oki
·
A
Hoppning Hejsan! Nu ska jag skaffa mig en maxad C på 6 år. Hon är sent inriden och har hoppat endel men inte jättemycket. Jag ska få hjälp av...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Sterling
·
Islandshäst Håller på med ett litet miniprojekt i en 5p kurs i hästhållning och där vi har inriktat oss på islandshästavel trots att ingen av oss är...
Svar
9
· Visningar
2 318
Senast: islandshast
·
Western Vart kan man gå och lära sig line-dancing? :)
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Libertine
·
K
Trav Brukar ni högljutt kommentera andras hästar när ni är på trav och hur uttrycker ni er då? Frågan dök upp igår då min kuse årsdebuterade... 2
Svar
31
· Visningar
2 729
L
Hoppning hej jag undrar om man får tävla b -ponny tillsman blir 13 ??? är det så om du har lust att svara så skika svaret till...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: Henchen
·
Tävling Det finns ju olika sorters knoppar, men jag har aldrig fattat skildnaden på dom. Någon som kan förklara? Och visa gärna bilder! :)... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 428
Senast: banjo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka