Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western igår tog jag och skrubbade ren sadeln först med sadeltvål (inte rengjord på fler år typ) och sedan så "dränkte" jag den med...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: Sellan
·
G
Övr. Grenar Hej alla fullblodsvänner,nu behöver jag hjälp av er.Vi har nu vart ut på 3 hopptävlingar med vår lilla kille o han är helt vild när vi...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Barynia
·
M
Hoppning Hej! Min ponny har kommit fram till att sockerbitar/kuber är jättefarliga att hoppa över eller spruta grus på eller nåt sånt.:crazy...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Zlatan
·
S
Körning Kan man köra en travsulky med en bröstsele? Jag ska köra in mitt 13 åriga halvblod i en travsulky och undrar vilka selar som skulle...
Svar
1
· Visningar
754
Tävling Får man ta med sig hästen till en tävlingsplats, lasta ur och leda den några varv för att sedan lasta och åka hem igen? I rent...
Svar
3
· Visningar
953
N
Dressyr Behöver råd och tips för hur jag ska få mer tryck i min häst. Har precis kommit underfynd med att jag suttit och smygsporrat honom... 2
Svar
39
· Visningar
3 769
Senast: Centaur
·
M
Western Hej hej! Är det någon som vet om det är ok att rida i ett sidpull jämt -- eller ska det bara ses som ett utbildningsträns???
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Milou75
·
C
Dressyr Min häst har en tendes att byta galopp om man tex går på diagonalen eller gör serpentinbågar. Är det så att han orkar inte gå i fel...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: AMMIE_08
·
Körning ...första helgen i maj, någon mer som ska dit? :)
Svar
12
· Visningar
889
Senast: Nora
·
Dressyr Ok, kära dressyr bukisar, jag vill att ni brainstormar övningar på taktmässighet :) Det känns som jag fastnat lite och behöver lite nya... 2
Svar
24
· Visningar
1 783
Senast: zask
·
Islandshäst Kan någon här svara mig på vilka hingstar det finns tillgång till om man vill gå vägen via seminering istället för fribetäckning. Kan... 2
Svar
27
· Visningar
3 394
Senast: Àsgrimur
·
M
Dressyr Tänkte lägga ut två bilder på mig och halvblodet... Tar gärna imot kritik. bara den ges på rätt sätt o att ni har ideer så jag kan få... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 276
Senast: M-Meduza
·
Körning Som ni kanske sett i andra trådar söker jag en lämplig första körhäst/läromästare. Har fått nys på en som är mycket tävlad i både par...
Svar
7
· Visningar
1 449
Western ...vilka ska ställa och vad??? :) Vilka är med på en bukebärs i baren på fredagkväll? :banana: 7 8 9
Svar
172
· Visningar
10 159
Trav lite info: Varmblodstravare Valack 7 år (inkörd som 5-åring) Ostartad (men kvalad sommaren -06). Så, nu till problemet. Han är...
Svar
15
· Visningar
1 196
Senast: Konie
·
Islandshäst Hej, har tänkt prova easyboots, någon med erfarenheter?
Svar
18
· Visningar
1 940
Senast: Jack Sparrow
·
Dressyr Hur viktig tycker du att hästens liksidighet är? Funderade en stund på detta, och tänkte på hur idrottare gör med sina kroppar. Det har... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 007
Senast: moonlightgarden
·
J
  • Låst
Tävling Säkert fel forum..Iaf, vid vilka tillfällen har man användning för dom där märkena (1,2,3) ? :p 2
Svar
20
· Visningar
2 121
Senast: Cashmir
·
Western Jag har ingen regelbok (än) så jag frågar er här och hoppas någon är snäll och vill hjälpa mig :) Visst får jag tävla D-tävling på...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Seabaz
·
B
Dressyr Tycker den ser så skön ut me kan inget om dessa sadlar ! Tänkte nån här kanske har en sån eller vet något om dessa sadlar. Måste vara...
Svar
6
· Visningar
3 518
Senast: unox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka