Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Hoppning Har jag fel när jag säger att man behöver ha 10 poäng för att få starta msvb på ponny? Och är det de här poängen som gäller L:B 7 (1:a... 2
Svar
25
· Visningar
2 181
Senast: Tulip
·
Western Nästa vecka ska jag provrida en ny häst!!! :bump: En quarter/vbl, kolsvart, 153 cm, valack och 10 år! Jag är så glad! Ville bara säga...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Koppen
·
  • Låst
Trav En NY Grattistråd, där vi samlar alla gratulationer! Den gamla finns kvar, med hänglås på, och den hittas här... 25 26 27
Svar
527
· Visningar
34 292
Senast: ameo
·
J
Körning Jag har en super fin c ponny som jag skall sälja eller byta. Anledningen är att jag vill hålla på med dressyr och han blir då för...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: Elon
·
F
Tävling har nyligen köpt häst och ska göra sånt där ägarbyte på hästlicensen.. hästen är en hannoveranare men de står halvblod på den...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: fonen
·
P
Western är det någon här som ska vara med på ride camp på high chaparall?? :) Är det någon som vet vad det är för nåt? vad det är för sorts...
Svar
19
· Visningar
1 334
Senast: Sellan
·
Dressyr Jag red dressyrlektion idag, det gick ganska bra, men det har blivit värre med att min häst flyttar mig till vänster (Hennes starka...
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: Susan
·
Körning Upptäckte i dag att när vagnen är fastsatt och det guppar lite när man kör är mellanrummet mellan manken och däckeln för litet. Skulle...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Ester
·
E
Western Ispra de Delta,Camarguehäst, i finalen i reining i Italien. http://www.youtube.com/watch?v=YWkQGzErjuc Ovanlig ras inom western i...
Svar
13
· Visningar
1 647
Senast: skuggan_
·
S
Western min ena häst har jag fått problem med, jag backar henne på enbart röstkommando, dvs, back så backar hon ett steg, idag red jag utan...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: Sellan
·
V
Fälttävlan Jag undrar bara om man får tävla ponny i fälttävlan om man är över 18 och tävlar utom tävlan? någon som vet?? :confused:
Svar
2
· Visningar
857
Senast: vilken rolig hammare
·
C
Western Hejsan. Nu är det så här att jag är ute efter att köpa en westernhäst. Och är rellativt ny inom western. Red western på mitt russ när...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: TCJ
·
S
Tävling Att en triangelmärkt häst inte får tävla vet jag. MEN vilka tävlingar får den inte tävla? Jag har en kompis som har tävlat en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 097
Senast: Henchen
·
B
Dressyr Hej, ibland blir jag tokig på mig själv. ... Visa dagar funkar ridningen perfekt, jag har hästen inramad och känner verkligen i benen... 2
Svar
39
· Visningar
6 112
Senast: Ganesco
·
H
Trav Hej jag vet inte riktigt vart denna tråd ska vara...... Jag hyr en shettis.nyss fyllda 5 och jätte snäll....Min lillasyster rider...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: harpa_ml
·
Körning Har suttit och glott lite i några bildtrådar här på Körning och jag måste bara säga att Gaaaaahh vad körsugen man blir! Men VARFÖR ska...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: a_c72
·
Western Hur är er westernhäst friserad i manen? Vad gör ni med manen till tävling? Gärna bilder!
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: syrran
·
Dressyr Hur ska en liten flicka på 8 år som har en dressyrponny kat B lära sig att rida honom i form ? Ponnyn är mkt meriterad inom dressyren...
Svar
19
· Visningar
2 344
Senast: Lancet
·
B
Islandshäst Vet nån en hemsida där man kan läsa tävlingsregeler . ?? , // Emma
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Real_Life
·
M
Övr. Grenar Någon mer som var där? Om vi nu siktar in oss på riddarspelet. Fick några bilder på er riddare som var med,:) men det var lite...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: merogo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V