Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western Är det någon som vet om det går att få tag på en gelsits att sätta på sadeln.
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: _Eva_
·
L
Fälttävlan Hej. Måste man ha regionallicens för att få starta debutant fältävlan? Tävlar bara lokalt men tycker det skulle vara kul att starta deb...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: jagvillvaraifred
·
T
Dressyr Nu kan man läsa på Ridsportförbundets hemsida att SM finalen för C och D ponnyer inte kommer att avgöras i Kür. Dessutom så höjs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 314
Senast: suisyola
·
Trav Min lite spelintresserade kollega kom hem från sin semester i dag och berättade att han lagt ett bud (skambud :p ) på en häst som hette...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: cämela
·
M
Distans Idag var jag med min ena häst och tränade på en banvall några mil hemifrån,vi åkte alltså släp. På vägen hem så ramlade ett hjul av...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Karlina
·
Trav Jag ska ta montè licensen nu i vår. Jag har ridit travare i 2 års tid. Ridit några provlopp och så. Men vad ska jag tänka på...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Montéryttare
·
D
Trav Hur bor ni som har travhästar? Skog? Rakbana? närhet till travbana? Känner att jag vill få lite perspektiv. Vi har tillgång till...
Svar
17
· Visningar
1 658
Senast: Rouise
·
N
  • Låst
Western Jag är lite nyfiken på just detta. Tror ni vi har några westerntränare i bukedjungeln? Florerar det svenska landslaget i reining här :D...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: tifo
·
Trav *PdA vinns av Mara Bourbon *Micke Nybrink slutar på OTW och börjar på Unibet. *Stor tragedi i Kungapokalen.Storfavoriten blir...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: sandra_bure
·
T
  • Låst
Trav ja , ja e ny här :) jag e inte så gammal.. hm 14 år if ebruari , men änndå så är det ju travet som jag tycker är bäst! :love: :)...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: tenfore
·
Tävling Finns det något i TR som säger att man inte får ha hörlurar (typ mp3-spelare) när man tävlar? Jag tänker främst på hoppning, det... 2
Svar
39
· Visningar
3 560
Senast: fenny_92
·
Western Finns det ett märke som heter colorado? På tie strap holdern på denna sadel så står det colorado spring (s?) och så är det en kaktus vid...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Nethril
·
J
Trav 6 dagar kvar jag vet.. Men har ni uppfyllt era mål ni satte upp för 2006? Jag har "nästan" gjort det. Klarade: Tjäna mer Pengar...
Svar
15
· Visningar
1 482
Senast: cisssi
·
M
Hoppning God fortsättning alla! Jag har en fundering på detta med hackamore, jag har en ny superhet hopppålle som inte tar förhållnigarna för...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: mysko_112
·
S
Övr. Grenar Vippbräda hjälp! Det är så att vi snart ska ha tävling i agility och då behöver jag hjälp med hur ni har gjort ni som har byggt en...
Svar
2
· Visningar
2 972
Senast: AnTeX
·
G
Trav Hur gör ni med hästar som går och tittar åt sidorna, kan inte helt och hållet fokusera framåt, utan spanar på stenar och diken när ni...
Svar
19
· Visningar
2 432
Senast: cisssi
·
I
Hoppning Eller är det den andra typen av skjortkrage som man bör ha- eller vit polo..?
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: ict1974
·
Z
Western Har länge varit intresserad av western men aldrig riktigt kommit igång. Har någon förslag på några enkla övningar till att börja med...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: lillamyggan
·
Hoppning Hejsan! KAn någon bukare där ute förklara för mig hur det fungerar med uppklassnings poäng? När får man poäng, när blir man uppklassad...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: PrinceFair
·
W
  • Låst
Hoppning lägg in filmer!!! på er när ni hoppar!
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Tulip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V