Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vid internationella tävlingar så delar man ju in ponnyer i kat I och II, men vilka är mankhöjdsgränserna? Mitt minne är bra men kort och...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: starcraft
·
J
Hoppning måste man ha kavaj om man startar storhäst på regional tävling ?:confused:
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Kung Bob
·
E
Körning Ja, så är det. Har haft min häst ett år nu och rider henne en del. Hon är runt 18 år och har väl mött sin del av motgångar och...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Elemmírë
·
Dressyr Vad gör jag? Skulle rida några enkla åttvolter idag på ängen och hästen följde mig inte alls bra. Vad gör jag för fel och vad ska vi...
Svar
19
· Visningar
1 405
Senast: NiraK
·
P
Western Tjenamors i julstressen. Jag har ett par frågor ang sadlarna och storlekar, semi, full mm vad betyder dessa ? Vad tror ni är en...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: tirnanog
·
Hoppning japp de har en av klubbarna i vårat distrikt införskaffat vet ej om de blir flera.. funkade otroligt bra den helgen som dom invigde... 2
Svar
32
· Visningar
2 504
Senast: LadySara
·
P
Islandshäst Jaha, det gäller att vara tidigt ute. Någon som vet vad det kommer vara för Islandshäst tävling i år på Globen? 4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 777
Senast: Silkisif
·
T
Hoppning Ska vara med på en clear round här fram igenom. Har aldrig tävlat och aldrig hoppat en "hel" bana. Som mest har jag väl haft 3 hinder...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: ibm
·
F
  • Låst
Dressyr Vissa saker skulle behöva redas ut en gång för alla. Men det går inte när alla trådar låses så fort inte alla strykes medhårs...
Svar
2
· Visningar
865
S
Hoppning dilemma, har 2 hästar, båda hoppinriktade. själv har jag mestadels bara tävlat dressyr pga olycka i hoppning för många års sen,,så sen... 2
Svar
21
· Visningar
2 432
Senast: ponnylollo
·
M
  • Låst
Distans Mia Ohlzon, är ny diskriktsgrenledare i Stockholm! MKt kul att ng vill ta på sig detta ansvar efter Annette! Frågan är vilka här är...
Svar
1
· Visningar
907
M
  • Låst
Dressyr Jag fick syn på den här bilden, och undrar lite över formen på hästen. Vad är det man vill uppnå här? Varför väljer man att rida i den...
Svar
10
· Visningar
1 362
J
Körning Sökte häromdagen här på körforumet efter "överlinje" och finner bara mina egna (utmärkta;) ) inlägg där jag tjatar om att jag använder...
Svar
3
· Visningar
932
P
Fälttävlan Hej alla bukisar! Min syster ska rida lag-sm i fälttävlan för andra året i rad första helgen i september. Förra året var det askul... 2
Svar
35
· Visningar
3 339
Senast: Jozef
·
F
  • Låst
Dressyr Hur bär du dig åt när du formar din häst på en volt? Hur gör du i ingången? Hur gör du i utgången? Hur gör du för att minska... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 020
H
Dressyr Hej jag har en hopphäst på 7 år e Castor :rofl: Jag har 1 problem som det skulle vara jätte kul om ni hjälpte mig med:bow: Det... 2
Svar
28
· Visningar
2 199
Senast: PrinceFair
·
H
Hoppning Hej jag undrar hur långt ni har kommit med era 7 åringar.:)
Svar
14
· Visningar
1 560
Senast: wallerie
·
G
Hoppning Snälla kan nån visa ett hinder som är 90 cm eller en meter hlgt???:confused:
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: Mazarinen
·
G
Körning En bekant vill bli av med en 4-hjulig flakvagn, och jag funderar på om mina normalstora shettisar kan dra den...? Vagnen har bildäck och...
Svar
12
· Visningar
1 057
Senast: Gisburne
·
N
Övr. Grenar Efter som detta forum når ut till en allt bredare publik så kom jag på att vi skulle kunna diskutera de obligatoriska genomgångar som... 2
Svar
23
· Visningar
3 866
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI