Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur gammal får man vara(+hur gammal minst)på A resp B-ponny??:) Frågan gäller Monte.
Svar
3
· Visningar
857
Senast: ameo
·
P
Western Ska åka till Göteborg den 26 nov och kommer då att åka förbi ett antal städer. Skulle jätte gärna vilja att ni rekomenderade några bra...
Svar
13
· Visningar
4 426
Senast: Lenita
·
M
Trav Hur var det med det? Vem kommer böterna till? Nej jag ska INTE:eek: ha några böter i helgen, jag bara undrar! :D
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Fnobby
·
F
Dressyr Går det att "lära" en häst mellangångarter/ökningar om den inte har det inkopplat i sitt rörelsechema från början, utan bara vill... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 622
Senast: flashlight
·
Dressyr Är inte så insatt i vilka bett man får rida på då jag mest håller på med hoppning, nu har jag dock köpt mig en häst som kan mest dressyr...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Sazalamel
·
Distans Finns det något som tyder på att lite högre hästar inte håller? Eller är det mer av "folktro" bakom att man ofta hör att lite större...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: fallon
·
Övr. Grenar Hmm.. Litet problem med min fd galoppör... Om vi är ute och galopperar *stubb, sandväg o dyl* och jag ber honom öka lite så drar han... 2
Svar
21
· Visningar
2 114
Senast: Faust_86
·
Dressyr Nu har jag läst massor om hur hästen ska gå om den går i en riktig form, att man inte kan rida om man rider på graman o.s.v Jag rider... 2
Svar
36
· Visningar
3 269
Senast: Ewelina
·
Hoppning Idag ska jag på hoppträning för första gången på väldigt länge.. Är lite osäker på vad jag ska ta med mej förutom sadel+träns :crazy...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Ewelina
·
E
Körning Tyckte att den första tråden börjar bli lite stor att kolla igenom... så startar en till; Nummer 2! Så kom igen att ladda upp lite... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 151
Senast: Primadonnan
·
Tävling Läste i senaste Ridsport om att kvalreglerna till hopp-SM på ponny diskuteras. Om jag inte är helt fel ute så har även dressyren... 2
Svar
21
· Visningar
2 696
Dressyr Satt och läste dressyr TR och upptäckte att dressyrsidan inte vaknat upp och tagit bort det hoppsidan gjort för många år sedan, dvs... 2
Svar
26
· Visningar
2 974
Senast: Anna-panna
·
A
Dressyr Hej alla dressyrkunniga! Jag hittade just en sida med dressyrprogram och en sak jag undrar över och hoppas ni kan besvara är att när...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Anna-panna
·
P
Hoppning ska på en sådan om typ 1 1/2 vecka och har ingen aning om hur det går till :crazy: så hur går det till igentligen?
Svar
2
· Visningar
967
W
Western Nu har den börjat!! :) Showen går i Oklahoma City State Fair Park den 4-18 november. AQHA World Championship Show Be sure not... 23 24 25
Svar
485
· Visningar
22 387
Senast: westerntjej
·
Hoppning Jag hade Glória (5MÅNADER) med på ridbanan löst när jag hoppade hennes mamma. Min faster fotade och visp så var det ett svart streck...
Svar
4
· Visningar
1 194
Dressyr Hur kan man lära sig förstå vad som sker? Hur lär man sig KÄNNA? Sitter och försöker göra byten och ibland går det (när jag har tur) och...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: alazzi
·
Körning Anta att jag skulle köpa en welsh mountain på ca 1.20. (Så att barnen har en liten ridponny också) Jag vet att jag har Nordhallands...
Svar
15
· Visningar
1 441
Senast: Abova
·
T
Western http://www.itrha.com/default_it_1024.asp någon som vet var sådana finns? Den började sändas ikväll lördag den 18:e kl 21.00
Svar
1
· Visningar
744
Senast: tirnanog
·
S
Körning Jag skulle köra in min shettis men 2 ggr har han rusat iväg med vagnen. Den sista var i sommras för jag har inte vågat gå på han igen...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka