Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Att vissa hästar blir linjegångare, en del nästan linjegångare och en del breddar hur mycket som helst? Själv har jag mest haft... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 742
Senast: EmmaSH
·
Hoppning Ja, som rubriken säger. Ni som löshoppar, använder ni det? Och i såna fall, var får ni tag på det? Eller har ni andra smarta lösningar...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: Yasmine
·
D
Hoppning Jag funderar på att åka och tävla på strömsholm 9 dec. Är det någon som vet hur lång tid det tar att åka dit från rimbi/norrtälje...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: mimus
·
D
Islandshäst Hej!! Kan något förklara detta med Blup för mig.. jag antar att jag är lite trög men jag kan inte få in i min hjärna hur man räknar...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: diny
·
N
  • Låst
Dressyr Det är en LB:1 visserligen bara en klubbtävling men jag är ändå nervös. Så nu behöver jag en massa råd och tips om vad jag ska tänka på
Svar
1
· Visningar
714
B
Tävling Hej! Vid anmälan till tävling i datorn, har Ridsportförbundet två versioner av anmälningsblanketten, en i Word-format och en i PDF. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 128
Hoppning Kan man bli uppklassad ur 110-120 på häst på regional/nationell nivå? vad är de för gränspoäng isåfall? har inte TR här jus tnu...
Svar
12
· Visningar
1 220
Trav Stan Bergstein har gjort en intressant intervju med Campbell ang olyckan och hans syn på framtiden vad gäller den amerikanska...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Gammeln
·
Trav Hur hög (eller låg kanske är mera rätt) är nivån på travsport i Estland? 2
Svar
20
· Visningar
2 568
Senast: brageh
·
F
  • Låst
Dressyr Det har infunnit sig ett lugn över Dressyrforumet. Det känns som att alla får komma till tals och att vi kan diskutera även om vi... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 012
S
Hoppning Hej, mitt 10åriga halvblod som jag främst andvänder till hoppning har börjat bli väldigt slarvig med sina ben... Både på låga och högre...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: SirWillgott
·
H
Hoppning hej jag ska tävla imorgon och undrar var det står exat i TR för hoppning. om man får rida fram med dressyr spö inte hoppafram utan...
Svar
17
· Visningar
4 502
Hoppning Löshoppad emin häst häromdan! Han bjude rdock ingeting visst hoppar han men stravar fram hoppar skrittar nästan emellan och tar något...
Svar
19
· Visningar
1 350
D
  • Låst
Dressyr Ubdrar bara fall det finns Lag SM i dressyr... är från början en hoppnisse men gick för ett år sedan över till dressyr´så jag har inte...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: mimus
·
T
Islandshäst Hejsan allihop. Är ny här. Har precis köpt mig en islandshäst och behöver nu en sadel. Jag är lite nyfiken på STAR-TREKK COMFORT Är det... 2
Svar
33
· Visningar
2 912
Senast: Tolt_hastar
·
Tävling Bilden föreställer en tvåårig connemaravalack i trav som jag visade i september. Hade velat ha lite tips på hur man hade kunnat visa...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: Prillan
·
Trav Var precis inne på Mustads hemsida och fick syn på lite roliga saker... Tänkte höra om det är någon här som har någon erfarenhet av...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: juvelen
·
Trav Kan man ha flappskor både på fram- och bakhovarna eller har man dem bara i fram? Snälla svara fort då min dryga häst lyckats trampa...
Svar
16
· Visningar
3 443
Senast: skjona
·
Dressyr Hej! Nu är det så att jag rider på ridskola två dagar i veckan för olika lärare. Den ena hävdar bestämt att A och C volterna ska gå... 2
Svar
21
· Visningar
2 011
Senast: NoExit
·
Körning Vi skall ha lucia show i klubben o vi i körsektionen skall göra något kul! Har ni några förslag på vad vi kan göra? Vi har haft en...
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Ella-82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka