Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Nu när säsongen är slut blir det ju lite dött här på forumet, så jag tänkte att vi kunde göra som förra året och diskutera de tävlingar... 2
Svar
27
· Visningar
3 140
Senast: Undret
·
Hoppning Det var alltid värsta skräckupplevelsen för hästarna när dom skulle löshoppas på mitt gamla stall där jag stod. Tre eller fler stod med...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Whoever
·
Dressyr Nu har jag varit och tittat pa Spanska Ridskolans uppvisning, vilka otroligt fina hingstar! :love: Med tanke pa hur latt de utforde...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: ecila
·
Trav Såg på ALN att hästen Annikas Light lagt sig ner och dött på Axevallas stallbacke i förrgår, efter en olycka om jag fattat rätt. Någon...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Riley
·
Övr. Grenar Halloj racinglovers! Efter ett lång och moget övervägande har jag kommit fram till att trådar med innehåll rörande "jag vill veta...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: tifo
·
Western Jag ska köpa ett billy allen bett till min 3-åring, men jag vet inte vilket. det finns ju så många som är lika. De som...
Svar
10
· Visningar
1 987
Senast: minternet
·
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: Nebraska
·
H
Dressyr Hur ligger det till egentligen? Reglerna gör mig nästan mer förvirrad. Får man skapa allianser i div 1? Och anordnas div 1 dressyr...
Svar
5
· Visningar
751
Islandshäst Varför heter det inte Islandsponny, utan häst? För under 148 cm är väl de flesta? //halvblodsnörden-Blandrastik 2 3
Svar
43
· Visningar
6 673
Senast: sambaengi
·
P
Dressyr Imorgon ska jag förklara öppna, sluta och bakdelsvändningar för min klass (2an på gymnasiet). De rider inte och det är meningen att dom...
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: Idi_oten
·
Dressyr Nu har jag funderat ett tag, men inte kommit fram till något vettigt svar, så varför inte fråga er ? ;) :angel: I vilken klass...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: Saigon
·
Dressyr hur tycker DU att man ser att hästen är lösgjord. Hur VILL DU att det skall se ut. Inget facit finns altså utan tycke och smak... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 582
Senast: Bumble-Bee
·
M
Hoppning Finns det någon hemsida med bra tips på längd mellan cavaletti och bommar?? Jag skulle vilja bygga för en nybörjardam(häst på 160) 3...
Svar
4
· Visningar
2 585
Senast: Montéryttare
·
G
  • Låst
Dressyr Vad motsvarar det för nivå i Sverige?
Svar
2
· Visningar
726
Senast: GiG
·
  • Låst
Western Är detta bestämt nu eller är det gammalt? Bara jag som missat kanske? Varför ska RHA lämna WRAS? Såg också på hemsidan att de söker...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: tifo
·
G
  • Låst
Hoppning Vet att det finns en tråd på Gnägg om detta (om det finns en tråd om det även här, länka gärna, har sökt), men vill höra Er sida av... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
13 706
Senast: Tulip
·
B
Trav Det skulle vara jätteroligt att se era, eller andra montéhästar "in action". Alltid kul att se montébilder:love: ..ponny eller varmblod... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 983
Senast: misscocacola
·
Distans I nya nr att Foderbladet häst så finns forskning om både utfodringsfrekvensen och högt protein i grovfodret. Tidigare så har de kommit...
Svar
16
· Visningar
2 155
Senast: 810110
·
Körning Vad tycker ni, är det bäst att köra med bröst- el loksele? Hästen kommer att köras ca en gång i veckan (rids annars) med rockard.
Svar
18
· Visningar
2 413
Senast: _L_
·
Körning Nu börjar det närma sig, valet av körklubb. Jag bor ju på ekerö, så hur jag än gör, om jag inte startar en egen förståss, blir det...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka