Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr har någon ett bra tips på hur man tränar formen i halten? min ponny kör upp huvet i halten.. :confused: Och när jag tränar längningar... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 761
Senast: Miaa
·
E
Dressyr Satt och läste DN http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=585420&previousRenderType=1 nyss och såg deras artikel om misstänkt... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 972
Trav Nu är det väl dags att ha nån kul typ oseriös tråd här på trev.. SÅ...Vad har vi för fördomar inom travet :banana: :banana: -... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 000
Senast: misscocacola
·
L
Western Hej allihopa! Ska börja ta westernlektioner nu. Förstå gången på torsdag. Tänkte att nån kanske har lust att förklara för mig den...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Mirre
·
Trav Kan väl försvara mig med att jag är dressyrmupp egentligen, så kanske jag inte blir fullt lika dumförklarad :D Sitter dessa skydden på...
Svar
13
· Visningar
1 418
M
Tävling Jag ska tävla på en lånad häst. Vem blir ansvarig om hästen blir halt eller om vi kör av vägen eller nåt? Ägaren eller ryttaren? tacksam...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: MishaO
·
Distans fy vad jag avskyr vintern , är väl inte ensam om detta, så nu får jag sitta o drömma o planera för nästa år , hadde tänkt o börja med...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: Cleese
·
L
Svar
13
· Visningar
3 494
Senast: jari
·
Trav jag satt och disk. detta med en kompis. och vi hade lite olika åsikter om detta .. Om hästen drar höger .är hästen svagare i vänster... 2
Svar
25
· Visningar
8 581
Senast: Zandrah
·
M
Islandshäst Har hittat en del trådar där man påstår sig se KLOCKRENA gångarter på islandshästar då de är 1 år gamla! Vill gärna veta vad man... 2
Svar
23
· Visningar
2 314
Senast: NiAl
·
G
Trav Hej alla! Jag har ett par olika utrustningar som jag skulle vilja få reda på lite mer så som vad den är bra för och varför. Jag säger...
Svar
16
· Visningar
4 822
Senast: _Runaway_
·
Western Sitter och tittar på working cowhorseklassen från AQHA´s sida. Funderar dock över varför ryttarna sitter så högt med händerna och...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: maja_70
·
Trav Vad har ni för erfarenhet och åsikter om sulor på travhästarna? Är det bra? Dåligt? Ge gärna en förklaring också :) Jag har själv...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: chicasweep
·
Trav ATGsidan funkar inte,och min tv har gått sönder :cry: . Vem vann?
Svar
18
· Visningar
981
Senast: Takpanna
·
B
Western Kan någon förklara för mig hur man döper en quater, paint, morgan eller vilken annan amerikansk/westernhäst som helst. Namnen förbryllar...
Svar
7
· Visningar
8 050
Senast: butterfly_effect
·
Körning Ja, eller vad de nu kallas. Som ni förstår så är jag inte så haj på detta med körningsutrustning men vill kunna köra min inkörda häst...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: LIA
·
R
Hoppning Halloj! Jag undrar vad 5-årschampionatet går i och hur man kvalar dit? jag hittar det ingen stans när jag kollar, antar att jag kollar...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Emsan
·
K
Western hej är det någon som vet om man får adoptera en vild mustang från usa och ta den hem och vad det skulle kosta ?
Svar
4
· Visningar
2 208
Senast: diny
·
S
Hoppning Vad hoppar man för klasser på sm? vad är det högsta man kan hoppa med häst? kan ni skriva vilka höjder man hoppar för d olika...
Svar
2
· Visningar
7 718
Senast: svea08_
·
P
Western Har ni sett någon bra western film?? jag vill ha tips från alla.. :) :idea:
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S