Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western Skulle inte det kunna vara en bra början, när man vill börja att tävla ? men inte vågar tävla på riktigt.... Vad tror ni ? Vad... 2
Svar
20
· Visningar
1 552
Senast: Emelie_Martinsson
·
Western jag är ju lite "nybörjare" på det här med western.. Jag skulle vilja veta vilken form en westernhäst ska ha..? Jag har gått och...
Svar
15
· Visningar
1 547
Senast: Emelie_Martinsson
·
L
Trav Jag plockade ut min licens i maj och har kört/ridit 4 lopp, men hur många lopp måste man ha kört per år för att få ha kvar sin licens...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: ghost
·
E
Western Ska rida en westerhäst för FÖRSTA gången om någon vecka, vad ska jag tänka på? Vad ska jag använda för hjälper osv?
Svar
1
· Visningar
757
Senast: real_cowgirl
·
Western Men hur? Ska börja rida Betty igen nu:) efter att hon behandlats för sina rygproblem. Ska såklart börja försiktigt och sakta men det...
Svar
12
· Visningar
1 046
Senast: real_cowgirl
·
P
Körning Snart dax igen, någon som ska dit eller rent av vara med?? Vi funderar på å damma av Passus en sista gång för den här säsongen:P
Svar
18
· Visningar
1 264
Senast: Primadonnan
·
H
Övr. Grenar Hejsan jag undrar var man kan köpa sådant bly någonstans kan man själv välja hur mycket vikt vaje klump ska ha? tack
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Ninniw
·
Tävling När läggs nästa års tävlingar ut på Internet? Jag hittar bara en preliminär lista på de nationella tävlingarna, men när läggs de...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Magnus_J
·
C
Western Min kära sambo har varit ute med kompisar pa en höstritt. Inte illa för det att han har börjat rida för ett ar sedan :) http://...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: felicia_
·
A
Islandshäst Ska ju köpa en islanshäst snart, och vill veta mera om rasen. Kan ni tipsa på bra islandshäst böcker på svenska gärna som jag kan hitta...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: alinaa
·
M
Hoppning Ja, igår var jag på tävling och då var det en tjej som red utan chaps eller stövlar, hon redan bara i vanliga ridskor. Och det det står... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 422
Senast: Streiff
·
Hoppning hur ser era hinder ut? kan ni inte lägga ut bilder på dem? har ni träffat på några hinder på tävlng som ni tyckte extra mycket om...
Svar
13
· Visningar
1 673
Senast: lille skutt
·
Trav Har de ngn motsvarande sida till ATG i Norge?
Svar
4
· Visningar
2 297
Senast: roadkilled
·
H
Hoppning Kommentera =D Höjden är bara 70 :angel:
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Lina_
·
L
Trav Jag har en 10 årig valack som är super snäll och han har varit min läromästare, har startat lite med honom i monte och ett sulkylopp men...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: Zandrah
·
F
Dressyr Hur böjer man en häst i Dressyr?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: pinky
·
P
Islandshäst Hej.. Ja ska skaffa foderhäst och har letat och letat men inte hittat något vettigt... Funderar på att helt enkelt låna en utav mina... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 294
Senast: Muninn
·
Trav Ursäkta en korkad fråga men...att Elitloppet är Grupp I vet jag. Men hur är det med Stochampionatet och Stosprintern?? Kan någon här...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Red Mile
·
F
  • Låst
Islandshäst Hej Jag behöver nog lite hjälp med min envisa islänningstjej ifrån er mer vana islandsryttare. Efter ridturen idag är jag mycket...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Lobelia
·
Dressyr Min pålle börjar bli riktigt bra och stabil i traven, kan öka och minska med bibehållen energi. Galoppen är dock en annan historia...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Lully
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka