Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Där sattes det 2 :eek: :eek: :eek: världsrekord då man körde Matron Stakes eliminations på en 5/8 track. Det var 2-årige Adrian Chip som...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: misscocacola
·
G
Distans Jahapp, nu finns tävlingsterminen för 2007 på nerikesdistansryttare.org Vad tycker ni? Lite märkligt att det inte blev nån klarhet i... 2
Svar
29
· Visningar
3 624
Dressyr Har ni provat att tävla dressyrryttartesten? vad tycket ni om det? Fick ni de poäng ni trodde ni skulle få? Vi hade en sån på klubben... 2
Svar
35
· Visningar
2 526
Senast: PonnyBus
·
E
Dressyr När är det bäst att göra en övergång: skritt-trav trav-galopp galopp-trav trav-skritt skritt-halt jag menar med tanke på...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Lilla_momma
·
H
Hoppning Vet någon hur långa sporrarna på häst få vara på tävling? Var inget TR:confused:
Svar
2
· Visningar
851
Senast: hoppryttare_Miró
·
P
Övr. Grenar Nagon mer som ska vara med?? 2
Svar
26
· Visningar
2 690
Senast: toughcookie
·
H
  • Låst
Dressyr Ja? Om det i proppen står LC:2 är det då alltid samma program som LC:2 2003 eller finns det ett nyare? Tacksam för svar :bow:
Svar
4
· Visningar
874
Senast: PrinceFair
·
G
Islandshäst Ser att det är många på detta forum som inte riktigt förstår att man rider fram hästen i form bakifrån och inte ifrån tygeln. Att... 2
Svar
27
· Visningar
3 529
Senast: Gauti
·
Z
Western Hej, jag har en pad här hemma som är rätt lång, hur långa kan dom vara för att inte skava på hästen? Kan dom gå över bogbladet utan att...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: real_cowgirl
·
R
Körning Vad är egentligen bäst, fasta / rörliga skaklar? Vad tycker ni? :) Ska försöka köra in mitt sto och vill ju att det ska gå så lätt...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Ramona91
·
H
Hoppning ska vara med och tävla för första gången och är sjukt nervös. förlåt om det redan finns så många trådar om det:crazy: , jag skummade...
Svar
19
· Visningar
1 110
Senast: hopptossa
·
L
Trav Har inte sett honom på ett bra tag, är han skadad eller?
Svar
5
· Visningar
764
Senast: lie
·
N
Övr. Grenar Någon som vet om det finns några avkommor till honom här i Sverige? Jag hade Santon Lad i några år och det skulle vara kul och veta om...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: nilla_82
·
  • Låst
Trav Jag har letat lite varstans,men inte hittat något.Jag skulle vilja se avelsvärderingens resultat.Gärna över alla hingstar.
Svar
1
· Visningar
736
Senast: ameo
·
L
Western Ungefär hur ser de lättaste reiningmönstrerna ut? Funderar kanske på att pröva på lite. :D ;)
Svar
3
· Visningar
865
Senast: höstmåne
·
Hoppning Min medryttarhäst som är ett fullblod som tidigare gått steeplechase har väldigt lätt för att riva. Han gör det ofta och nonchalerar... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 670
Senast: Vertigo
·
Trav Ja, dett kommer ju låta sjukt i era öron men jag är rädd för att ha en "bra" häst... Jag har ju Humlan, liten ful och saknar totalt...
Svar
15
· Visningar
1 267
Senast: jesse
·
Islandshäst blyboots Hejsan! Jag har köppt ett par blyboots till min islandshäst men dom åker upp när ja rider med dom!! har du nått bra knep på...
Svar
5
· Visningar
1 162
L
Islandshäst Hej allihopa! :smirk: Jag är helt ny här men jag har varit och kollat mycket på forumet, men inte kunnat lägga in något så nu har jag...
Svar
11
· Visningar
1 388
Senast: mazarein
·
Trav ..dag då man som amatör har hästar som vilar :-) Fler som låter Hagman träna era hästar idag? Eller Boxman för den delen för mina... 2
Svar
30
· Visningar
2 111
Senast: Montéryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka