Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav Alltså! man håller på med en sport som är dyr,svår att lyckas i ,man sliter i oväder och kyla långt ifrån ära och redbarhet.....och...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: giffan
·
Islandshäst Idag har jag varit och tittat på en ettårig islandshingst för eventuellt köp. Tanken är att jag ska kunna ha honom som hingst och som... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 990
F
  • Låst
Tävling brukar vanligtvis anmäla mig via mail, men har ett bortlottningskort jag vill skicka med och undrar därför var man kan hitta...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Zaga
·
Western Ställer sig era hästar square på kommando?:cool: Vad har ni för kläder på er när ni tävlar? Vad har man för storlek på grimma på en...
Svar
11
· Visningar
1 575
Senast: MsSleepalot
·
N
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Montéryttare
·
S
Körning Jag velar mellan att köpa en loksele som jag VET hur den fungerar, som jag vet att pålle både kan dra släde, rockard, lite timmar och...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: loch
·
P
Körning Idag så skull min kere Far ha fyllt år om han hade vare i live. Man kan ju int låte bli att fundere lit på han och hur det va förr.Månge...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: loch
·
Hoppning Hur ska ja få min häst att hoppa igen? Hon krascha i lördags när vi löshoppade o blev ganska så chockad, nu vill hon inte gå nära en...
Svar
13
· Visningar
1 511
Senast: Izabel
·
S
Dressyr Jag har ett 13 årigt ponny/häst sto, har haft henne 3 år. Hon har varit lite knepig (och är väl det fortfarande) men nu slappnar hon...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: Saraseal
·
Islandshäst Det verkar som om att vi behöver prata av oss lite om hur vi tycker att islandshästens idealhull är. Hur mycket bör en häst äta... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 141
Körning Har ganska nyligen köpt en shettis till mina barn 1 resp 3år,han är helt underbar:love: ,vi tömkör,longerar,löslongerar,löshoppar och...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: LIA
·
E
Trav Jag undrar om man får annvända hackamore till monté? :confused: 2 3
Svar
43
· Visningar
8 749
Senast: Ewe J
·
E
Hoppning Hej! Jag har en ungponny, fem år, och jag undrar: Vad är det för regler när jag ska tävla? Jag har hört att när jag anmäler mig så...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Estrella
·
R
Dressyr Hur vet man när egentligen en häst är lösgjord? Och hur vet man om hästen går i form, när man sitter på hästryggen? Vet ni några...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: russet
·
Islandshäst hej! jag undrar vilka av er här som tävlar/bor i området för Hrimnfaxi(klubb) eller om det kanske är någon annan klubb som hör till... 2
Svar
35
· Visningar
3 369
Senast: Gullan86
·
P
Övr. Grenar surfade runt mycket på mitt halvtråkiga sommarjobb,kollade bla på massa olika eftersända löp både hinder o slät. Kommer dock verkligen...
Svar
1
· Visningar
1 447
Senast: Annika Källse
·
Körning hittade en kul bild på carriage driving´s hemsida. http://www.carriagedrivingworld.com/images/V18I5_Cover.jpg
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: _L_
·
Western ... men plötsligt så sluta min vän rida western och började med dressyr. Själv är jag klassiskt skolad i hoppning och dressyr och...
Svar
10
· Visningar
1 694
Senast: tigerfisken
·
Trav tycker synd om torbjörn jansson, verkligen otursdrabbad :( ny olycka igen, visserligen så pass "o-allvarlig" att han kunde köra...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: Zuzzi
·
Islandshäst Är det någon som har koll på vad Pioneers sadlarna ligger på i gradantal i resp. str. M och L?
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka