Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Dressyr en liten fråga jag har angående pelham och kandar. jag tycker att de ser på ett ungefär likadana ut, vad är skillnaden när man liksom...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: pinky
·
C
Hoppning Hejsan! Vill veta vilka som tagit medaljerna i sm i ponnyhoppning i kat D från 2003-2005. Har försökt söka på nätet men jag lyckas...
Svar
14
· Visningar
3 297
Senast: xKaktusx
·
M
Islandshäst Hej! Har köpt en häst för 1 månad sedan och han har inte helt vant sig vid den nya miljön ännu. Jag är rädd för att omställningen med...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Gauti
·
Western Jag rider för en tränare som enligt mig är jätteduktig, men jag har en liten fråga. När jag ska svänga, tex in på en volt så...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: attempt
·
Islandshäst Eftersom jag inte vill skräpa ner gångartstråden med alla mina bilder på Yrpa och mig i total oharmoni så tänkte jag kasta ut dem här... 2
Svar
27
· Visningar
2 942
Senast: malinvz
·
I
Distans Jeg lurer på om det er noen distansehester som egentlig var "dømt til døden" men som ble frisk og fungerte veldig bra i distanse? Har...
Svar
10
· Visningar
1 584
Senast: Impressive Alien
·
Distans Vad använder ni er oftast av när ni sitter och väljer ut tävlingar för säsongen? Kollar ni propphäftet eller använder ni mest webben för...
Svar
12
· Visningar
1 155
Senast: Queens Proctor
·
Körning ja, ni vet globus rockarden. Såg på zolit**s att den kommit med kraftigare däck, men för hutlösa 3600! De säljer även selar, av...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: kol
·
Western Nån som har har en sån?, provridit? För & nackdelar? Vart finns dom att köpa? Mallan
Svar
1
· Visningar
968
Senast: minternet
·
S
Dressyr För den första tävlingen med min nya häst! :) Blir en liten klubbtävling där jag tänker rida LB:2an . Spännande tycker jag... Men jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 108
Senast: Zuzzi
·
T
Dressyr Jag sitter snett! Har alltid gjort det, men har nog aldrig haft en så känslig häst som nu... I höger var sitter jag på vänster sida och... 2
Svar
20
· Visningar
2 214
Senast: Susan
·
V
Dressyr Jag har världens uslaste händer och borde egentligen inte få rida över huvudtaget. Jag blir så stark och stum - antagligen för att jag...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Vertigo
·
D
Islandshäst Hej!! Nu när man ändå är vaken och sitter här kan man ju passa på att fråga ;) jag har inte haft min isis så länge, vi tränar för...
Svar
7
· Visningar
1 861
Trav Är det egentligen någon större skillnad? Jag har mestadels använt vanligt, men nu fanns det bara 3-delat att få tag på i mindre...
Svar
15
· Visningar
2 885
Senast: Maddu
·
P
Dressyr Jag behöver råd!! Privathästen jag rider är jättejobbig att rida i jämförelse mot ridskolehästarna :o Hon är stor (168 cm - inte spec... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 768
Senast: Montéryttare
·
Trav Snabb fråga vart kan jag finna ingångslönen för en hästskötare ?? Eller någon som kan svara ?? /Cetzy
Svar
5
· Visningar
2 629
Senast: Kamomilla
·
M
Övr. Grenar Nu finns datumen för steg 2 under våren 2007! Jag missade ju förra våren + nu i höst pga graviditet/hemma med bebis. Nu kommer hon...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: kayan
·
D
Islandshäst Hej!! Var uppe istallet idag efter 1 vecka i sängen med förkyldning. När jag kommer upp dit så regnar det massor. Hittar min...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: IslandsMalin
·
H
Islandshäst Ni som köpt islandshästar från Island som bara varit vana att äta hö, hur har ni gjort för att få dem att äta kraftfoder?? Har precis...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Hjartagna
·
J
Islandshäst Är det någon som vet varför det inte finns något inslag alls med islandshästar i år? Eller har jag missat att hitta rätt info?
Svar
2
· Visningar
989
Senast: jaca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?