Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Vart tog min childeric-tråd vägen??????????????:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
867
Körning Är det en dum ide att ens fundera på att försöka sig på att köra in sitt ganska så känsliga fullblod på 10 år? Förutsatt att man hittar...
Svar
4
· Visningar
922
M
Körning Har köpt en fjording som enligt säljare ska vara körd fram till för några år sedan, jag har sett bilder på det så det tror jag att han...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: minternet
·
Tävling Är det någon här som har tävlat dressyr i Norge- Finland? Funkar det som hemma hos oss, och använder de sig av samma progam? Är det...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: kicki71
·
Hoppning Får man rida fram och hoppa fram på dressyr spö?? Skulle vilja ha svar på de! Tackar på för hand!
Svar
11
· Visningar
986
Körning Blir lite nyfiken på hur mycket publik det brukar vara på dom olika tävlingarna? Vilken gren är den populäraste åskådarmässigt sett...
Svar
14
· Visningar
1 287
S
Western har ni några bilder? förutom bro, grind och kasta lasso på dummy. Vad har ni sett för roliga hinder på tävlingar? Hur många...
Svar
6
· Visningar
2 357
Senast: Sellan
·
Körning Vet inte om detta hamnar rätt nu...men nån kanske kan hjälpa mig rätt annars? Jag tokgillar att tömköra och har deltagit på några...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: diny
·
Tävling Får man vara för att tävla A och B-ponny??
Svar
3
· Visningar
926
S
Western är det nåntng att satsa på, vet dock ej modell? såg en annons nära mig, ca 5000kr....
Svar
4
· Visningar
1 863
Senast: reykurboy
·
C
Hoppning Hur länge få man hoppa en häst i unghästklass? jag har hört att det rä fram till 6 års ålder, men det kan bli längre om de gått med...
Svar
15
· Visningar
2 217
Senast: _Liljan
·
Körning Jag är ny på att köra hästar, har mest buskört ponny innan. Ingen vidare precision då alltså:angel: Nu har jag en häst som inte vill... 2
Svar
27
· Visningar
2 123
M
Hoppning Alltså du ska lägg ain en bild eller flera när du hoppar ÖVER 135 alltså inte 1m eller 120 utan 135 eller mer! så lägg in bilder!!! :p 2
Svar
20
· Visningar
3 360
Senast: Dark_Iris
·
R
Western Vad är det roligaste ni fått i pris när ni vunnit en westerntävling? Var på en tävling häromdagen och såg att ryttarna fick en hel del...
Svar
13
· Visningar
1 585
Senast: sarma
·
L
Islandshäst I avdelningen "Tyckt & tryckt" finns en lång insändare med rubriken "Hur drömmen om att hitta drömhästen kan förvandlas till en... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 271
Senast: Lambi
·
Western Sitter och funderar över sadelbockar, har en från h**ks och en från b****s. Det är skillnad på bredd på dem, så stödet för sadeln blir...
Svar
3
· Visningar
1 977
Senast: MDusty
·
S
Islandshäst Har just börjat rida islandshästar och funderar över passgången, den verkar inte så önskvärd på ridskolan, dvs, vi rider aldrig i pass...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Die_Frau
·
A
Trav Måste en travare ha ett godkänt travlopp för att kunna få starta monté? Eller kan den kvala in i monté direkt? Ingen koll här inte..
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: giffan
·
C
Hoppning Är det sent att börja hoppa när hästen är 6 år? hon är "grundhoppad", men p.g.a lite intresse har ägaren inte hoppat henne mycket! Jag... 2
Svar
23
· Visningar
3 014
Senast: hopp_o_galopp
·
W
Hoppning ´ om man ska kvala till 130 som junior måste man ha genom fört 3 stycken grundomgångar i 120 med högst 4 fel i varje start. Ryttare...
Svar
10
· Visningar
2 707
Senast: Warhammer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka