Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag måste erkänna att jag är det, säsongsbunden periodare. I början av varje höst vid installningen så är långsamkörning kul...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Zandrah
·
Western Jag har en undran ,man får tävla i all breed förstås men quarter / paint tävlingar ?den e väl inte dubbel reggad???? Den e ju...
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: Lenita
·
A
Islandshäst Hejsan :) Jag ska snart skaffa mej ett islandsföl och har lite frågor som ni här kanske vill svara på? Fölet är född i våras och är...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: Isafold
·
Islandshäst Igår hade jag så fruktansvärt tråkigt i stallet och visste inte riktigt vad jag skulle gör med djuret. Tömköra börjar bli lite trist...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Gazzan
·
Western Ngn som har en sådan ? Funderar på att köpa en då den är på rea , kommer att använda den under ridning i skog .( Fritidsridning) Hur...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: Lazy Lady
·
Körning En person köpte för 1 1/2 år sedan en kallblodstravare som tidigare gått på trav. Den ska också gått flera år som körhäst i skogen och...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Corminta
·
Trav Vad GÖR man med travare som bara bara bara galopperar? 3 år tränad sen 2 år ungefär. välmusklad, bra steg, ohalt, hög framaktion... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 933
Senast: kalas
·
G
Islandshäst Nu tycker jag att jag har alla problem i världen med min häst, frågar en massa hela tiden, men måste få veta allt :) och har en fråga...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Gauti
·
H
Hoppning Jag ska snart tävla i hoppning (första gången) och det skulle vara kul om jag fick lite tips om vad man ska göra att man är så nervös...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: häst älskaren
·
T
Western Hur bär man sig åt för att lära hästen detta? Nu gäller det markarbete.Jag står antagligen fel eftersom han flyttar sig åt fel håll när...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: CaliforniaSwed
·
S
Fälttävlan Jag har länge varit sugen på att åka och kolla på Badminton och nästa år tänkte jag göra slag i saken. Om någon varit där kanske ni...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Sunshine
·
M
Trav usch.. på tisdag ska jag till kvinnersta (örebro) å va med i en utbytestävling mellan dom å min skola.. å jag har blivit uttagen å...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: misscocacola
·
M
Tävling jo hur långa sporrar får man ha på tävling på häst? ponnyn måtten som är max är ju cm men har häst-sporrarna något max mått???
Svar
9
· Visningar
1 440
Senast: Kolsyrad
·
Övr. Grenar På sportspegeln den 15/10 visades ett reportage om Bendik Bö. Inte illa! :cool: Reportaget(video)
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: kisse
·
Hoppning Satt speaker i helgen och det blev lite disskutioner vad som gäller när hästen vägrar. Det var några ekipage som vände från hindret på...
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: cirkus
·
M
Tävling Hej alla glada! Jag efterlyser lite tips på juniorsatsningar i olika klubbar. Vad har ni gjort? Organisation? Vad har varit bra resp...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: MaryMary
·
Dressyr Hittar inte den här frågan innan och jag skäms lite för att behöva fråga. men man blir visare ju mer man frågar:p Så vad är lodplan...
Svar
7
· Visningar
4 594
Senast: Susan
·
Hoppning Vad har ni för erfarenheter av hopptränare?? Har tränaren alltid rätt?? Vad tycker ni om dom som börjar säga emot tränaren under... 2
Svar
24
· Visningar
1 850
Senast: Streiff
·
Körning Jag tillhör hästplågarna som ännu ej skaffat en baksele :devil: men nu tänkte jag göra det. Har loksele och rockard. Vilken typ av...
Svar
8
· Visningar
1 282
  • Låst
Hoppning Jag har tagit bort tråden om ridtravare och hoppning, hade inte tid att rensa i den och den hade avlägsnats sig rätt långt ifrån vad som...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Tulip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka