Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning det är så att min ponny inte riktigt har den där hopptekniken. Visst hon kan hoppa, hon har hoppat fina msv b. men det är som att hon...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: flashlight
·
Trav Hej Vad finns det för regler om bett när det gäller travlopp och monté. Får man ha avd man vill eller finns det olika bestämmelser? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: Skaune
·
Dressyr yes, vad jag vill ha ifrån er är massor av bra tipps som ni kan ge mig för att jag ska lyckas när jag rider detta program på torsdag =)...
Svar
18
· Visningar
1 949
Senast: bubbel
·
Trav Kollade lite på elitauktionen igårr via nätet. Tyckte det blev bra betalt för många hästar.Och de som ropades åter fick inga skambud...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: lie
·
N
Dressyr Nu har jag bestämt mig för att göra dressyrekipage av hästen och mig, och har satt som mål att göra debut på en klubbtävling till...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: Zandrizzz
·
N
Hoppning Hej! Var med döttrar och deras ridkompisar på en hopptävling nyligen där man hade "Idealtid". Ungdomarnas funderingar till detta som då...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Niqita
·
Körning Är det någon här som köpt en Troed vagn? Har ni fått vänta länge på era vagnar? Har hört att det kan ta tid! Godtrogen som man är så...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: silver
·
Hoppning nu måste jag fråga..... är ni aldrig rädda när ni hoppar super höga hinder?(1, 20 och uppåt) vad gör ni för att övervinna rädslan??? 2
Svar
20
· Visningar
1 865
Senast: diabla
·
A
Trav Hej! Nu är jag här med mina underliga ponnytravsutrustnings-frågor igen! (Puh! Långt ord) Skygglappar till ponny-Inte hel/halvstängt...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: AK47Kalashnikov
·
E
Tävling Här kommer jag med en Grönt Kort fråga till :D Jag har läst och läst, men jag vet inte riktigt så jag frågar. Om man tagit Ryttarmärke...
Svar
2
· Visningar
1 533
Senast: Egonson
·
B
Hoppning Hur högt brukar ni tävla?:) 2
Svar
35
· Visningar
2 243
Senast: Fridan
·
M
Islandshäst Jag ska köpa eller låna en häst och är väldigt fäst vid islandshästar, gillar rasen mycket!! Min kusins sambo har en islandshäst och hon... 2
Svar
30
· Visningar
4 631
Senast: MLI_91
·
Islandshäst Hej! Har en fråga som jag hoppas få svar på här! Jag undrar om en 4,5-gångare kan utvecklas till 5-gångare? Mvh Karin
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Silkisif
·
N
Islandshäst Hej. Jag är en 18 årig tjej som har stor vana av islandshästar och har även haft två ston och tagit två för av dessa. Så jag har ganska...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: sambaengi
·
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: Gwaeron
·
Islandshäst Hej. Tänkte köpa gboots, men är osäker på vilken vikt jag ska ha.Kusen är 5 år och är passaktig i tölten ibland. Gbootsen finns ju i...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Yoshi
·
H
Distans Var kan man hitta info om norska distanshästar? Finns det någon norsk motsvarighet till distanslistan?
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: asteria
·
L
Western Hej allihopa! Nu vill jag hör era tankar om följande sadel! BUDGET WESTERNSADEL En verkligt bekväm sadel till ett...
Svar
14
· Visningar
2 971
Senast: Lenita
·
Islandshäst Var igår på VM (Värmlandsmästerskapen för islandshäst) och tittade lite på islandsprylar och hittade en bygelnosgrimma som såg både...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Kiickan
·
A
Islandshäst Behöver lite tips på lösgörande övningar...har kört fast i sidförflyttningar och behöver alternativa lösgörande övningar att variera...
Svar
15
· Visningar
2 601
Senast: Kiickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka