Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Körning måste erkänna nu... har aldrig riktigt försått det här med löskörning:o :o :o ... när jag ändå är inne på den här sidan så måste man ju...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: satanic
·
G
Tävling Hur gör arrangörerna på dressyrtävling med pappersutskick och så, om tävlingen är på ridskola - på ridskolehästar? Får man hemskickat...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: suisyola
·
S
Körning jag funderar på o våga testa o tävla en körklass (Enbet) med min ena häst. men jag vet inget om körning när det gäller tävling. Undrar... 2
Svar
35
· Visningar
2 666
Senast: HungrigGet
·
N
Tävling Det var en av de första tävlingarna på terminen och jag hade anmält mig. Jag hade räknat med att komma med då jag inte trodde att så... 2
Svar
30
· Visningar
2 435
Senast: My_Spirit
·
M
  • Låst
Tävling Kom på att jag inte vet vilket nummer jag ska ha på min nummerskylt. Ska jag ha startnumret eller hästnumret. Om man har startnumret...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Modest
·
S
Dressyr Hejsan. Imorrn ska jag tävla, så jag behöver hjälp NU!! Vad är Mellan galopp? det står det på pappret där man tränar till...
Svar
13
· Visningar
1 307
Senast: mizz
·
Dressyr Tips mottages!! Enligt dressyrdomaren går min häst i en för öppen form, och det kan jag ju hålla med om. Men nu undrar jag hur man får...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: Kivina
·
Dressyr Du ska göra halt först frågar du hästen om den kan göra halt och den stannar inte.. sen ber du den att stanna, men de gör den inte...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Centaur
·
F
Hoppning verkar som alla andra kommit så långt med sina 2002 or ju. jag har mjukstartat å haft min polla i över ett år 8 måander åp foder innan...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: rassub
·
Dressyr min dam är väldigt känslig för sitt hjälperna, behöver bara räta på mig någon cm så stannar hon osv, men där ligger oxå problemet, när...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: urkella
·
Dressyr För att undvika alla dåliga associationer till vad man läst någon annanstans - en ny tråd till. Jag anser att man kan och ska skola... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 774
Senast: malinsky
·
Körning Är denna rockard bra? Jag ser ingen svängel och vart ser man om det finns bakselefästen? Men de gör på beställning så det går ju att...
Svar
6
· Visningar
1 405
Senast: Novelette
·
Trav Är intresserad av att veta varför vissa hästar går barfota i loppen. Tränas de med skor och körs enbart barfota i loppen? Hur håller...
Svar
17
· Visningar
2 393
Senast: Djurjouren
·
Trav Har frågat många men ingen verkar veta. Bett
Svar
18
· Visningar
1 164
Senast: Djurjouren
·
S
Islandshäst Idag fick jag för första gången känna på helt ren tölt hos en häst! Är bara sååå lycklig, det är en otrolig kick! :banana: :bump...
Svar
13
· Visningar
1 632
Senast: susekl
·
R
Körning Jag fick punka på vagnen, :eek: vem sjutton kom på den idiotiska idén att man ska ha luftfyllda däck???:devil: Är det någon annan...
Svar
10
· Visningar
1 178
Senast: roslagen
·
G
Hoppning Okej, nu är jag anmäld till klubbtävlingen på torsdag, och jag är ENORMT laddad! Tilläggas bör att jag aldrig tävlat förr, och detta... 2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: ejn
·
B
Trav Har en travhäst som "felbelastar" sitt högra bakben. Problemet ligger i att han springer och sticker höger bak litegrann samt att han...
Svar
12
· Visningar
2 443
Senast: milian
·
Trav Jag är nybörjare och behöver hjälp med upplägget. Vi har tagit det lugnt. Tömkörde och gjorde andra övningar från marken samt...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: prinsus_
·
Trav Har en liten ponnytravare som är "felkonstruerad" från födseln så hon är för tung fram (eller för lätt bak beroende på hur man ser det)... 2
Svar
27
· Visningar
2 618
Senast: lsz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka