Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Fälttävlan vad har ni för mål detta år? :bump:
Svar
4
· Visningar
952
Senast: PrinceFair
·
S
Islandshäst Någon som ska till Toftinge idag/imorgon och vill vara snäll att bidra med resultat/bilder/info för oss trista typer som inte är där?
Svar
17
· Visningar
1 312
Senast: Linisen
·
G
Körning Ja nu när amn har små raser har ajg märkt att de är svårt att få tag på passande utrustning till minisarna:crazy: Oftast finns det...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Fjunet
·
Hoppning Var och tittade på min unghäst som debuterade i går och blev jätte glad. Hon fick ett nedslag och rättade sig jättefint efter detta...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Zara
·
Hoppning Vet att det stått nånstans tidigare men hittar inte tillbaka! Vart finns det information om lokala hopptävlingar? Finns det bara på...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: ano
·
A
  • Låst
Övr. Grenar Skulle vilja se Fullblod i träning (galopp & som ridhästar) se skillnaden på muskler m,m. lägga gärna upp era bilder på era fullblod :D... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 916
Senast: Megs
·
Tävling Behöver hjälp med att utläsa vad dessa bokstäver betyder i tyska tävlingssammanhang RDF L RDF A Antar att L:et står för lätt klass...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: zask
·
Dressyr Iaf på ponny, så hör man då och då om ekipage som startar program de inte är kvalade till enligt TR. Är det någon som vet om det... 2
Svar
29
· Visningar
3 491
Senast: Bubbla
·
L
Trav Är inte det här ett exempel på svartträning (annons hittad på Internet)?? Eller är det ok att man gör så? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 840
Senast: cämela
·
Körning Är det någon mer som skall dit och tävla eller bara vara publik? Jag skall grooma, det skall bli superkul!!! Vi hade maratonträning... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 689
Senast: Cämz
·
S
Hoppning Om det är färre än 3 startande i en klass, så slår man oftast ihop denna kategori med en annan kategori, t ex A- och B-ponnyn slås ihop...
Svar
2
· Visningar
1 525
Senast: shampiz
·
F
Hoppning ... om hästen under pågående ritt stannar och börjar backa? Får man fel för det?
Svar
14
· Visningar
1 316
G
Distans Är det någon som vet om Enferno ox kommer tävla något i år?
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: Gnägg
·
Fälttävlan Har aldrig ridet FT men det verkar himla skoj så jag har funderat lite. Tänkte ta kontakt med grenledaren i mitt distrikt för att höra...
Svar
1
· Visningar
710
·
Fälttävlan Råkade se ett program om Derbydagarna i Ypäja häromdagen. Det såg jättetrevligt ut! Blev så sugen att åka dit, men du har jag en rad... 2
Svar
20
· Visningar
2 297
·
Islandshäst Någon som vet när lag-sm uttagningen för stockholmsregionen är ? Känns som om alla andra har planerat utom "vi" ? någon som vet... 2
Svar
26
· Visningar
2 485
Senast: Svalan
·
J
Dressyr Jag undrar om någon kunde hjälpa mig med vilket sittben man ska ha vikten på, när man rider i öpnnan? Jag har hört dels att man ska...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: zazza girl
·
N
Western Någon som rider och tävlar western med en kallblodstravare? Vilka grenar kan man träna/tävla med en sån? Jag vet att de har sina...
Svar
11
· Visningar
3 787
Senast: Athina
·
E
Körning vet nån vart man kan köpa en svanskappa till en bröstsele blir galen snart hittar inte nånstans :devil: man tycker att det ska finnas o... 2
Svar
23
· Visningar
2 262
Senast: tretjak
·
Tävling Min pålla vaccinerades igår.. skall tävla på söndag. Egentligen måste det ha gått 7 dagar va? Hurpass noga kollar dom? Måste ju vara... 2
Svar
28
· Visningar
2 204
Senast: Sazalamel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka