Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav det gäller väl bara travtävlingar eller???
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: Mysaan
·
Körning Sitter med klubbens handslagsansökningar, och det slår mig - är körningen inkluderad i ridsportförbundet??? Har ni inte ett eget...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: roslagen
·
V
Dressyr nu har min häst börjat tappa bjudningen i dressyren:crazy: , hade superbjudning när jag köpte han för ca 8 månadersen.. jag har nog...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Elisha
·
C
Övr. Grenar finns det någonstans man kan få tag i racestövlat med klack? vad heter butiken på klampenborg har de någon hemsida?
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: fleur
·
Hoppning Har haft så mycket problem med min häst, då han hoppar av alldeles för tidigt många gånger. Han blir helt enkelt för ivrig. Vi har... 2
Svar
39
· Visningar
2 431
R
Trav Ponnyn blev tydligen rapporterad i söndags och belagd med starförbud 6dgr + friskintyg, men jag fattar inte riktigt. Det stog...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: solros
·
F
Trav Alltså hästens ben;) Kyler, lindar, linimentar? Och vad har dom gjort där ni har jobbat? Min chef tycker det är onödigt med...
Svar
17
· Visningar
2 160
Senast: Actrhiraz
·
Fälttävlan Har ett fullblod som är tänkt att bli min lilla fälttävlansstjärna:love: Men tyvärr finns det en del problem...hon avskyr tränsbett... 2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: NovaAngel
·
Dressyr Känner att det var ett antal år sedan jag red dressyr när jag inte kände att jag hade koll på sidvärtsrörelserna.:o Den senaste hästen...
Svar
7
· Visningar
8 339
Senast: mumrikan
·
Körning Efter att ha fått ett svar på en av mina trådar, så säger hon som svarat att det är jävligt dumt att inte ha någon medhjälpare när man... 2
Svar
27
· Visningar
1 919
Senast: mul
·
O
Trav Hej, vet inte om tråden ligger rätt. Jag har fått ägarbytespapprena till min travare där det står att kostnaden är 525 kr. Kommer det en...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: månFare
·
Z
Tävling Kan man rida en häst som får kortison på en utbildningshoppning (som inte räknas som tävling) eller är det också doping? Hästen andas...
Svar
6
· Visningar
1 312
Senast: nilema
·
E
Hoppning Nån som vet hur storlekarna är? Jag har ett halvblod 170cm i mkh... Vad har ni för storlek på era halvblod? M eller L? Ska köpa Pro...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Cool Lucky
·
Fälttävlan Enligt ridsports hemsida så ändras kvalreglerna för kat. D pga för få kvaltillfällen i Msv A. ""Kval och final i Msv B i stället...
Svar
7
· Visningar
1 295
Senast: fälttävlansnörd
·
B
Hoppning Hur många tävlingar kommer ni tävla nästa år? (ungefär) Skriv även vilken nivå ni är på.. Behöver tips:D 2
Svar
25
· Visningar
2 166
Senast: hoppbruden
·
M
Hoppning Jag tänkte höra om någon har en länk till en bild på den hästen? Den skall tydligen hoppa jättebra och vara bättre än PiaLotta tror...
Svar
8
· Visningar
1 976
Senast: Görel
·
C
Dressyr Har letat men hittar inte någonstanns hur bokstäverna är i en paddock? Nån som vet? Det enda jag vet är att X är i mitten:d.
Svar
11
· Visningar
4 542
Senast: Susan
·
B
Trav Hej. Hemma i travstallet där jag jobbar, har vi en hingst med jätteärriga karleder bak. ägaren av stallet påstår att han aldrig kommer...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Breakdown
·
P
Körning Mine kör venner. Hur tror ni att det kommer att slute för Carola i kväll? Jag vet att tråda ligg fel men jag har ju mine venner här...
Svar
17
· Visningar
1 346
Senast: burton
·
E
Tävling Hej. Om man ska anmäla sig till en t'vling på klubben å det inte finns någon sån där vanlig länk där man fyller i alla uppgifter. Utan...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka