Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst En fundering om boots. Jag har en häst med bra gångarter som jag ska börja tävla med nu i vår. Jag har ett par svarta gummi- boots 240... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 531
Senast: avur
·
Dressyr Jag har sex veckor på mig för toppa formen till en kvaltävling för Fjordhäst SM. Två senaste helgerna har jag ridit LA:1 med 46 och 48%...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: Jaffa83
·
M
Trav Vann rätt häst Kungapokalen 2006? :bump:
Svar
16
· Visningar
1 084
Senast: Maija
·
Tävling Jag har mina TR utlånade och kan inte kolla. Står det reglerat i TR någonstanns hur långt innan tävlingen som ryttarmeddelande och...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: Don_93
·
Distans Bor i norra Norrland, finns inte en enda distans tävling inom rimligt avstånd (och då pratar jag inom detta län och gänsen vid...
Svar
12
· Visningar
1 641
Senast: emindy
·
S
Tävling börjar bli rätt trött på detta med straffavgifter hit och dit. Har för ovanlighetens skull blivit tvungen att stryka mig pga av att min...
Svar
10
· Visningar
1 232
Senast: Han_naH
·
Western Är det svårt att byta fendrar på en westernsadel? Det ser väldigt trångd ut uppe vid bommen som de sitter runt. Fendrarna på min sadel...
Svar
7
· Visningar
2 090
Senast: lilla_edvardsson
·
S
Körning Vad ska man tänka på när man köper en rockard? Jag har hittat två ställen som säljer rockarder till hyffsat pris (under fem tusen) med...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: _L_
·
G
Western Skulle vilja ha lite tips & råd om westernsadlar. Jag har ev. tänkt att skaffa en till min häst, kanske inte direkt för att rida western...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: kenneth
·
K
Distans Hejsan alla distansare! Helt grön i distans jungeln som jag är kommer här en hel drös med frågor på en gång. Jag ska imorgon iväg...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: mahlmt
·
R
Trav eller någon på travforumet, det går lika bra.:D Hur ska jag göra, vad är det som krävs, för att min häst ska springa in 1miljon? 2
Svar
31
· Visningar
2 703
Senast: Rikkan
·
U
Fälttävlan Vem ska dit imorgon? Vilka klasser ska ni rida? Jag ska rida 90-klassen med dagens tjockaste häst.:love: 2
Svar
28
· Visningar
2 091
Senast: Narcissa
·
Trav Jag kommer befinna mig i Stockholm nästa helg,och typiskt nog kör Rättvik V75.Finns det någon förteckning över vart den finns Atg live i...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: Red Mile
·
Fälttävlan Är pessoabett lämpligt till terrängen?? Om inte vilket ska men då ha om man har en häst med ganska känsig mun men ändå väldigt framåt...
Svar
11
· Visningar
3 868
Senast: Fairline
·
H
Hoppning Jag älskar att hoppa. Jag lovar jag älskar dt. Men jag har blivit så rädd. Jag vet inte varför. Jag hoppade på lektionen i torsdags...
Svar
19
· Visningar
1 268
Senast: HanSomFlyger
·
D
Distans Framförallt undrar jag över överkroppen - tävlingsskjorta/polo/kragtröja eller? Kavaj/tjockare tröja? Vad bör man ha för jacka/tjockare... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: Moheed
·
Hoppning Nu tror jag att jag ska anmäla mig till min första riktiga tävling! :crazy: och på proppen står det så här: Torsdag 25 maj 2006 Kl...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: starcraft
·
Körning Gjorde vår pålle igår och det var inte en liten spark, utan en rejäl bak-ut spark med båda bakbenen :eek: Stackars maratonvagnen fick...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: _L_
·
J
Körning vilken ålder kan man börja att köra in unghästar? //jossan
Svar
3
· Visningar
830
Senast: zorpen
·
Distans Jag vill gärna ha brösta när jag tävlar. Hittills så har jag haft westerngjordar och de har ring på mitten att fästa bröstan i. Men nu...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: karingadde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka