Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Har någon bilder eller filmsnutt på en exemplarisk skänkelvikning??? Så bra så man kan säga jaha det är sååå det ska se ut och sträva... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 917
Senast: lektra
·
L
Trav Hur är det egentligen? En del säger att sätter du på starkare bett på en häst som pullar så blir det värre och menar att det är bättre...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Om man är med i ett montelopp så får man ju nr vojl. att lägga under sadeln men hur ska man göra om man vill värma i sulky? Är det bara...
Svar
10
· Visningar
1 292
Senast: lexi
·
T
Trav ....men när räknas en travhäst som vuxen?
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: gladys
·
E
Körning Ja, jag snackar om skaklarna alltså. I morgon är det dax för total rockard-makeover :p och jag kan inte bestämma mig! Nu har jag ju...
Svar
19
· Visningar
1 256
Senast: _L_
·
O
Tävling Hej! Är det någon som vet de exakta måtten mellan ridbanans bokstäver? MVH Okeanos
Svar
4
· Visningar
947
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst Ta ej bort denna tråd, eller flytta. Snälla! Jag var och praoade på en hästaffär i en vecka. En duktig tjej där disskuterade jag...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Mel
·
Körning :angel: Japp nu ska vi bekräfta att vi är lite knäppa här. Fullt ös medvetslös in i vattnet :rofl: Visst är vårt... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 586
D
Tävling Finns det ngt TR där det står hur långt max man får mellan två starter per dag? Ska va med på tävling på hemmaklubben, och ska vara... 2
Svar
36
· Visningar
2 875
Senast: Henchen
·
A
Dressyr Jag har STORA problem med ryggning. Min häst ryggar snett till vänster. Hur väl jag än förbereder mig, så behöver jag inte mer än tänka...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: annmarie
·
J
Dressyr Vill gärna ha tips på hur jag ska jobba hästen när vi nu ska börja med byten. ....rider förvänd galopp utan större problem, på...
Svar
7
· Visningar
3 029
Senast: jjeg
·
Islandshäst Vilka hingstar i Sverige har högst BLUP?
Svar
3
· Visningar
1 493
Senast: fia0
·
Hoppning Min häst är extremt ljudkänslig så jag funderar på att köpa en huva till henne. Nu undrar jag om det finns något man kan stoppa i öronen... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 832
Senast: kopparberg
·
Dressyr Dags för debut!! Vad får man ha för klädsel? Måste man ha kavaj och ridstövlar eller kan man tävla i klubbjacka med vit polo under och...
Svar
4
· Visningar
1 257
S
Hoppning Får man verkligen göra så+ Att två olika ryttare rider en och samma häst under samma tävlingsdag. Först den ena tjejen i en klass och...
Svar
12
· Visningar
2 402
Senast: Zandrizzz
·
A
Trav Vad har ni gjort med dom? Vi har tömkört en gång och det gick lysande:banana: Vi har ingen brådska men det var bara kul å testa:)... 2
Svar
22
· Visningar
1 815
Senast: Abracadabra
·
S
Dressyr Kanske lite barnslig fråga men jag är intresserad av att höra hur långt ni andra har kommit med era 4-åriga blivande dressyrhästar...
Svar
13
· Visningar
1 450
Senast: Zandrizzz
·
E
Trav Har fått en häst av en gubbe, saken är den att jag inte fick något ägarbyte på plats, jag skickade det till honom så han bara skulle...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: nilema
·
G
Distans Jag är lite sugen på att köpa en GPS att ha när jag rider, för att mäta sträcka och hastighet. Kikade lite idag, bland annat på en... 2
Svar
30
· Visningar
3 059
Senast: Mitten
·
C
Dressyr Jag är inte så insatt i dressyr för ponny, men vad är det som ingår i ponnydressyr på litet högre nivå? En ponny på vårt stall som sägs...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Lancet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka