Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Sitter här och ska anmäla min häst till tävling, men fick just ett problem tror jag (har ej tr här) Jag ska rida en klass och min kompis...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Lady_S
·
L
Dressyr Jag har haft en tendens att rida med alldeles för mycket stum hand på min häst och sitta med handbromsen i. Detta har skapat ett...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: LilyAnne
·
K
Hoppning Hur långt ska det vara mellan studshinder för en D-ponny? Och hur långt ska det vara mellan travcavalleti? Usch vad jag har dålig...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Fridan
·
Western Satt och kollade på väldigt,väldigt gamla trådar här på westernforumet och så rubriker om Grönt kort. Behöver man ha det även i... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 622
Senast: Flying Grace
·
Distans Kan inte ett dyft om distans.. Hur mycket får man kuta bredvid hästen?? Måste man sitta på i mål?? Nyfiken...:D
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Laslaw
·
F
Hoppning Jag har lite problem att hålla balansen ibland när jag hoppar... jag vet inte vad jag gör för fel, har inte alltid haft detta problemet...
Svar
9
· Visningar
1 732
Senast: fimichi
·
E
Tävling Vad är skillnaden mellan lokala tävlingar och regionala tävlingar??
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: foxtrot
·
G
Trav Vi ska hyra en gård med hästar och allt! Hästarna är varmblodiga travare och jag vill veta vad dom presterat mm. tyvärr så har...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Grållens vän
·
O
Distans Hej på er distansryttare. Det hade varit intressant att få veta de 5 viktigaste kriterierna för att ryttare ska välja att anmäla sig... 2
Svar
28
· Visningar
2 421
Fälttävlan Så, hur gick det för alla Buke-ekipage i helgen? :) <--- vann **! Duktig pojke! :love: :) 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 308
Senast: shady
·
Q
Western Hur hårt/ löst SKA den bakre gjorden sitta?!?! :crazy: När jag "spänner" den brukar det vara precis så den ligger mot buken.... När...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: My Beauty
·
N
Fälttävlan Jag kan inte hitta det engelska ordet för fälttävlan, finns det någon som kan hjälpa mig?:confused:
Svar
7
· Visningar
6 552
Senast: ssannna
·
Dressyr Har ett problem som jag behöver lite synpunkter på. jag har lagt märke till att jag gärna rider med ganska "breda händer" Alltså ganska...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: kallstrom
·
V
Hoppning Någon som har bra tips på hur man kan träna hästen på lite högre hinder? Några bra övningar?
Svar
8
· Visningar
991
Senast: matjo537
·
Körning Jaha, nu när vårsolen äääntligen tinar fram leran häruppe måste jag ju bara få veta vilka som har tänkt tävla här inne, och isåfall... 2
Svar
20
· Visningar
1 494
Senast: Nora
·
U
Fälttävlan Jag ska dit med min ena och se om vi kommer igenom vattnet och över graven. Vattnet klarade vi ju i Vinslöv idag, till min stora glädje... 2
Svar
26
· Visningar
2 142
Senast: Darknesss
·
L
Dressyr Jag såg här om dagen i en proposition att det stod så här under en klass: "Öppen för alla icke placerade ekipage under 2005" T.ex...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Lucky_Me
·
S
Distans hejsan... rider för det mesta i säkerhetsväst, hur gör ni på träning och tävling? 2
Svar
25
· Visningar
3 908
Senast: Desert_Wind
·
E
Körning Hej! Jag har ett 11-årigt haflingersto som är en erfaren körhäst från tidligare. Jag har också en 7-årig arabvalack som jag ridar...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Asa_S
·
Körning jag har en fd galoppör (fullblod) som jag tänkte fråga lite frågor om... finns det någon här som vågat köra in en? hon är inte...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka