Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning Vilken är den dummaste omhoppningssvängen du har gjort? Har tyvärr ingen egen att berätta om... :angel:
Svar
4
· Visningar
826
Senast: _Ida_
·
L
Hoppning Min dotter har just gått över till häst o har lite svårt för att räkna ut galoppsprång.När man stegar o d e ett visst antal meter hur...
Svar
2
· Visningar
1 687
Senast: _Ida_
·
P
Tävling Hejsaan.. Kul O få Olika Åsikter.. Är det För tidigt o tävla en 5 års varmblodskille ? Det Skulle ju bara vara ngn klubbtävliing..
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Zandrizzz
·
W
Dressyr Jag ska för första gången rida ett L:B 1 pogram på söndag, och är jättenervös. Grejen är den att innan har jag tävlat L:C ett antal...
Svar
13
· Visningar
991
Senast: wonderday
·
L
Hoppning Är det lämpligt att debutera i en klass i ackumulatorhoppning (stavning?) ? 2
Svar
28
· Visningar
2 253
Senast: Fridan
·
Islandshäst Vad är skillnaden? (Hoppas jag lade tråden rätt) Mvh Carla 2
Svar
22
· Visningar
2 041
Senast: HanSomFlyger
·
C
Körning Jag och mina kompisar brukar hobbyköra shettisen på ridskolan där våran hästar står. För ett tag sen var det nån som sa att det inte är...
Svar
3
· Visningar
2 217
Senast: CcE
·
Islandshäst Någon som vet vart jag kan få tag på startlistor till tävlingen imorgon? Någon här som ska vara med? (har kollat på deras hemsida)
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Ryver
·
M
Distans Hej! Kom och fundera på om det finns några rekommendationer om hur många km man bör rida per vecka när man tränar distans? Jag tränar... 2
Svar
38
· Visningar
3 666
Senast: Camilla_H
·
H
Trav Kan ju börja med att klarlägga att jag inte kan någonting om travsporten... :smirk: Men jag började fundera för ett par dagar sedan när...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Nominous
·
R
Western Såg att det inte finns så många paint ekipage anmälda till Bökeberg Challenge.... Endast 24 tydligen.... Hur kan detta komma sig...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: Kickis
·
Tävling Får man ha namnet och hästens namn broderat på tävlschabraket?
Svar
17
· Visningar
2 178
Senast: Notorius
·
I
Islandshäst Hej alla glada! Lägger in en liten glädjetråd igen... Nu är det äntligen dags... efter lång o envis träning känns min älskade fd...
Svar
8
· Visningar
1 293
Senast: Islandssmurfen
·
Western Hej! Hur förbereder ni er och hästen när ni tävlar i klasser där hästen visas för hand? Halterklass tror jag att det kallas, eller...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: _Eva_
·
Hoppning Hej på er! Jag undrar om ni löshoppar era hästar även fast ni hoppar dem å kanske tom tävlar dom? Läste nånstans att när man väl...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: ano
·
Dressyr i ett dressyr pogram? Räknade ihop alla poängen och fick det till 107, men så har bommaren skrivit 139... av 260... Hur räknar man...
Svar
7
· Visningar
1 613
Senast: bibban
·
F
Körning http://www.wagenmakerij.nl/images/t026vliegerkar.jpg Någon som vet vad detta är? Min sambo sa att man spände för hästen framför... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 100
Senast: åke
·
Hoppning Vet att jag frågat förut vad man ska göra om hästen rusar mot hindrena och då fick jag jätte bra tips. Att rida studs, cavaletti m.m. Nu... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 401
Senast: rocki
·
A
Körning Hejsan! Jag hade tänkt köpa en ny sele till mitt russ. Efter att ha kollat runt lite i gamla trådar så har jag förstått att det finns...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: AK47Kalashnikov
·
L
Körning Ja, det är helt UNDERBART!!!:bump: :banana: Framförallt med min helt underbara häst! Här är en bild från idag. Titta och njut...
Svar
16
· Visningar
1 256
Senast: skogstomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck