Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Får man starta klubbhopp på ngn annan klubb än sin egen om man inte är medlem där? skulle vara bra för min unghäst o komma ut o tävla...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Sazalamel
·
M
  • Låst
Trav Då den kom upp i bildtråden kan vi väl ta upp det här! :) Vilken är din favoritryttare i sverige samt utomlands?
Svar
1
· Visningar
850
Senast: ameo
·
A
Western Ni som har rediga boots, hur dana har ni? Kul med bilder! :bump: Jo och en fråga till.... öhm.. hur (om ni nu använder några)... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 698
Senast: Enar
·
Dressyr någon som har en bra övning/ar för en lite stel och ovillig ponny? vill ha honom mjuk och fin.. ganska pigg ponny för övrigt:bump...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Modest
·
L
Körning Är det svårt att omutbilda en travare till "vanlig" körning/skolkörning? Vilka är de vanligaste problem man brukar stöta på i såna fall...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: attempt
·
B
Körning Hej igen! Jag är på rockardjakt, har siktet på Drive Out, men nu gäller det ju att tänka efter före... Inte planerar jag direkt för att...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Nora
·
T
Western vet ej om detta ämne hör hit men jag tror det. iallafall,är det någon som har ridit det?jag tycker det verkar så läckert!ska prova det i...
Svar
5
· Visningar
2 280
Senast: attempt
·
B
Trav Vilken sorg! Gidde palema ställer in skorna! tack för allt! M
Svar
2
· Visningar
823
Islandshäst Jag undrar hur bra är egentligen exteriörpoängen (tot) 7.74 hos en helt otränad unghäst ? Mitt treåriga sto följde med min kusin på...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: kvandi
·
F
Dressyr ska nu iväg åp min första dressyr clerround på typ 10 år. hittar inte min tr hemma. va ska man ha på sig? ska iväg å tävla imon så de...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Lizzie_dizzy
·
C
Western Är de vanligt att använda lädergjord till westernsadlar eller använder man mest syntetgjordar? En tränare sa att en kompis häst hade... 2
Svar
20
· Visningar
4 334
Senast: lundborg
·
C
Hoppning hejsan, Kom just hem från jobbet och hann se omhoppningen som sändes på SVT24. Är det någon som vet hur den totala ställningen ser ut...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Husmusen
·
B
Trav Det här blir lite långt och rörigt men vill verkligen ha era åsikter så snälla LÄS ;) Hur lång tid det tar för en häst att komma...
Svar
14
· Visningar
1 859
Senast: jari
·
W
Western Hej! Jag kan inget om Western men undrar hur många klasser man är med på en helg ca. och hur många rosetter man kan vinna. Får alla...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Colonels_king
·
Z
Dressyr Jag skall tävla den nya tävlingsformen DRESSYR RYTTAR TEST i helgen..MEN jag vet att man skall rida 2 på banan samtidigt åh då blir ju...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Troya
·
M
Hoppning Har några frågor när det gäller att tävla i hoppning: 1.) Vilken är den minsta höjden man kan hoppa på en tävling? Det rör sig om...
Svar
2
· Visningar
851
C
Hoppning Vad ska man ha för slags broddar? Ska man ta ur broddarna mellan två klasser? Och är det "farligt" att gå med dem på asfalt? Några...
Svar
17
· Visningar
6 100
Körning La ut en tråd för rätt länge sen om det här, men provar igen för att se om jag kan få några nya synpunkter. Har en stabil tolvårig...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: _L_
·
  • Låst
Western Jag har sökt på internet och mailat med två klubbar i min närhet, och jag har två klubbar att välja mellan.. antingen: Knallebygdens...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: tifo
·
F
Islandshäst Hmm... nu är jag förvirrad! Får man eller får man inte ha aachennosgrimma när man rider på isländskt stångbett på tävling?? Såg massor... 2
Svar
34
· Visningar
2 783
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.