Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vad ska man göra när hästen rusar mot hindret? Tar man lite i tyglarna så börjar hon studsa eller tvärstanna. Har man knappt kontakt med...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: fnorr
·
Western jag är total nybörjare kring western, och är en bra bit från att köpa mig min första häst. trots det har jag förstås mina funderingar på...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: real_cowgirl
·
M
Trav hej.. är det någon är ute som vet var man kan få tag i körhjälm och de vita byxorna till det hyfsat pris.. var inne och kollade på...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: mizz
·
Distans Jag funderar skarpt på att åka ner och rida Filistadsritten, 80 km, nu när Svegsritten blev inställd. Dock är det inte säkert att jag...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: CosmicQueen
·
E
Trav Vet inte om denna tråd hamnar rätt nu. Men en snabb fråga bara; är det moms på b-licensavgiften? Håller på med deklaration i sista...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: somi
·
Western Det här med flätor och svansstrumpor.......... Har ni era hästar flätade? Varför? Fint eller för nåt syfte? Många flätar ju... 2
Svar
27
· Visningar
2 705
Senast: Bubbaz
·
P
Körning I lördes startade vi i årets första körtävling. Medelsvår enbet/par i Herrevadskloster, Ljungbyhed. Hur gick det då? Strålande=)...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Primadonnan
·
M
Islandshäst Boots används ju när man vill få mer aktion (stavning?) i frambenen, eller hur? Men vanliga gummiboots är väl till för om hästen...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Boj
·
Islandshäst Ni som har breda isisar och använder Wintec sadel, vad får ni använda för koppjärn? Köpte en Wintec dressyr cair för några månader...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Linda.B
·
Á
  • Låst
Islandshäst Nej nej nej.. gjorde en tråd för några dagar sen bara, med frågan om varför ni valt islandshästen.. till mitt arbete i skolan om varför...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Lobelia
·
S
Distans Tack alla som annordnat Vedamaritten! Kanon mysig bana, i fin miljö, och trevliga funktionärer! Jag som gjorde min debut är tacksam att...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: panzy
·
P
Hoppning ja, har ni boots lr ngt liknande (isf vad?) på era hästar när ni hoppar tävlar på gräs...?? skaderisken är ju ganska stor utan boots men...
Svar
17
· Visningar
1 716
Senast: Lady_S
·
Western Jag svarade på en annons ang en tränare som var utbildad inom western, så hon ska komma till mig den 18 maj. Jag har absolut ingen som...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: attempt
·
C
Trav Hej! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av Hudik speedcart. Bra eller dålig? Har ni någon bättre speedcart att rekommendera...
Svar
9
· Visningar
2 588
Senast: cämela
·
N
  • Låst
Islandshäst Moderator, varsågod att ta bort dena tråd så fort jag fått svar. skrev en tråd så alla islandsryttare i haninge å huddinge kommun kunde...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Lobelia
·
M
Western Howdy! Vilka här skall dit? Undertecknad kommer..... Lenita? /Mike:devil: 2
Svar
29
· Visningar
1 785
Senast: Lenita
·
T
Dressyr När man tävlar dressyr så skrivs ju alltid programmen i 2 ex (pappret ligger ju dubbelt så det kopierar) Det översta får man ju själv...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: dressyrtok
·
B
Hoppning Jag är förtjust i höga höjder och älskar att höra eller se när andra hoppar HÖGT!:devil: Berätta gärna era högsta höjder samt vad ni...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: bolero
·
Western Jag har en dröm om att så småningom kunna börja rida western och då köpa mig en häst för både western, fritidsridning och lite hoppning...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: alazzi
·
Hoppning har ni några förslag? vad tycker ni fungerar bäst?
Svar
10
· Visningar
3 227
Senast: GALOPP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka