Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Fälttävlan Hej hopp i denna natt. Jag skrev rubriken bara för folk skulle kolla in här och jag behöver lite hjälp snabbt. Nu till frågan...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: PrinceFair
·
W
Hoppning ska hoppa min första svenska tävling..(endast 90,1m första gången) har inget svenskt tr..hur är reglerna..vad ska jag/hästen ha på...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Docka
·
M
Trav Någon som vet vad de olika käken är till för? Har bara använt mig av vanligt käk. men är nyfiken på de andra... Canadacheck...
Svar
7
· Visningar
4 108
Senast: Duff
·
H
Distans i byarna kring där jag bor har vi en ridförening med ca 35 betalande medlemmar och runt 40 hästar i olika åldrar och storlekar, vi har...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: Stopek
·
N
Hoppning Min lilla har startat första gången i dag 90cm avd:B. Hon gick runt och nollade helt utan problem:bow: . Så i dag är jag en stolt ägare...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: SoffeC
·
L
Dressyr Hur ska jag få min d-ponny att tycka det är kul med dressyr? Jag rider och tävlar rätt så mycket dressyr men ser till att variera genom...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: karneol
·
Tävling hur gör man för att "kvala" till tävlingar och när ska man göra det, asså på vilka tävlingar kvalar man? jag har aldrig fattat...och...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: Don_93
·
Körning kl 11.50 idag drygt 18 dagar efter beräknad fölning kom vår underbara ängel! Tappsveden Thengilya Spot e: Whitsuntide Spot u... 2
Svar
25
· Visningar
2 315
Senast: Sofian
·
Fälttävlan om man aldrig i hela sitt liv har ridit fälttävlan men är otroligt sugen! jag kan alltså ingenting, inte ett skvatt om olika regler och...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Iso
·
M
Dressyr Tänk om man kunde komma på något som gjorde att man slapp starta ena klassen klockan 11,00 och andra klassen klockan 17,30. Detta är en...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: marija
·
I
  • Låst
Western sätt gärna in filmer på er när ni rider western..:love: :D
Svar
1
· Visningar
767
Senast: tifo
·
M
  • Låst
Övr. Grenar Har en fd.galopphäst.underbar på alla sätt men verkar inte förstå vad stanna betyder.Har sett fler med detta problem och vet också att...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: tifo
·
B
Övr. Grenar Jag undrar hur man brukar hantera galoppörerna. Från födsel tills att de slutar sin tävlingskarriär, när det än blir. Vad är det som...
Svar
17
· Visningar
3 426
Senast: Blå Bergen
·
S
Islandshäst Jag är nyfiken på islandshästens femte gångart, pass. Vad utmärker bra pass hos en islandshäst? Hur är rörelsemönstret i pass? Lägg...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: susekl
·
L
Dressyr :confused: Hallå allihopa! Nu behöver jag svar på en fråga. Får man ha fläta i svansen när man tävlar eller inte ?
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: marija
·
P
Tävling Hej! Jag ska i sommar ut på min första riktiga tävling som är under en helg ( arab meeting) om jag vågar komma iväg :crazy: Jag har bara...
Svar
7
· Visningar
1 609
Senast: zoowie
·
L
Fälttävlan Har varit inne och kollat runt här och jösses vad kul det ser ut med fälttävlan! :idea: Kan tänka mig att hästarna tycker om det...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: link
·
Tävling Har läst lite trådar ang. göra hästen fin till utställning, men det har mest gällt stora hästar som halvblod. Nu ska jag ställa ut min...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: Modest
·
E
Körning Jag har ett pelham som jag tänker prova köra med (rakt, mullen mouth och utan tungfrihet om någon undrar över det.) Jag vet om att man...
Svar
17
· Visningar
1 736
Senast: Nora
·
G
Islandshäst hmm jag har undrat ett tag nu:hur ofta i veckan rider dom flästa islandsryttarna igentligen?? hur ofta rider du??hur oftar i padock och... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 507
Senast: _Tróstan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka