Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej.. Jag är ny här..och efter att ha läst en massa intresanta trådar så har jag lite frågor..:D :confused: :D Jag har en shettis...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: ryssen
·
G
Dressyr Med lite tur så får jag start i helgen på ekenryttarnas lokala dressyrtävling. Ligger som första reserv. :bump: Nu ligger det här...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: **Lina**
·
P
Western Jag tycker westernsadlar är en hel djungel, vill ni hjälpa mig? 1)Först bomstorlek, visst är semi-quarter smalast och sen kommer...
Svar
7
· Visningar
1 400
Senast: bigganl
·
M
Hoppning Hej! Ska snart få hem en sjuårig liten pålle som är duktig på att hoppa och kan, men hon har tappat självförtroendet en hel del...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: PrinceFair
·
T
Hoppning Hejsan måste undra om det är någon som vet om kallblod är bra på att hoppa. Har ett kallblod som jag löshoppade idag och han hoppade...
Svar
12
· Visningar
3 068
Senast: Bewelinn
·
  • Låst
Hoppning Starka känslor har flammat upp i det svenska hopplandslaget, igen. Den här gången är ryttare och ledare sams, men inte hästarna. Peter...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Hiwiie
·
Islandshäst Hej! I sommar kanske jag ska ha en islandhäst på lite utbildning. Jag har ridit islandshäst i flera år samtidigt som jag har ridit...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Fille
·
Körning Såg miamiamias tråd där hon sökte en groom. Nu undrar jag. Hur skall en bra groom vara? Stor,stark och tung typ 190 cm och 100 kg. Eller... 2
Svar
34
· Visningar
2 953
Senast: åke
·
Hoppning Hallå :) Var på hoppträning idag med pållan. Vi skulle hoppa en oxer men kom fel in över galoppbommen och råkade riva främre bommen... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 097
Western Har funderat på att köpa ett 3-delat Billy Allenbett till mitt sto som inte verkar gilla några bett. På det vanliga ridforumet är det... 2
Svar
32
· Visningar
7 068
Senast: cinnas
·
Western Var någonstans kan man hitta mer konkret information om westernridning? Typ hur man lär hästen neckreining, vad det är, rollbacks osv...
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: Ginne
·
M
Western Nu vill jag ha tips på övningar som tränar formen, om ni fattar. Det känns lite trist att bara rida rakt fram och samla upp henne. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Ginne
·
E
Distans Det är så att jag har en varmblodstravare som är fyra år som ja ska starta cleuraund me nästa år och ja undrar lite hur ja ska börja...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Krasux
·
I
Körning Okej nu ska vi se om jag kan förklara detta så någon kan förstå :angel: ; På min maratonsele så måste jag öppna ögglan för att kunna...
Svar
9
· Visningar
1 409
Senast: Idka
·
C
Hoppning Får man tävla ponny tills det ÅR man fyller arton eller till exakt dag ? / C
Svar
17
· Visningar
1 401
Senast: foxtrot
·
W
Distans Till ditt stipendium, kul att sporten får synas lite och kul för dig!! TP
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Tiara
·
Trav Funderar väldigt löst på att ta körlicens. En av de frågor som poppar upp är om när man väl fått sin licens och börjat köra, MÅSTE man...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: solros
·
F
Trav Skulle gärna vilja se bilder på era sulkys/sulketter från Kumlavagnen! :) Funderar på en sulkett från dem, så det skulle vara kul att se...
Svar
3
· Visningar
1 407
Senast: minnja
·
R
Western Jag undrar var ni köper era jeans? Jag kan inte rida i vanliga jeans blir då skinnflådd i knävecken. Måste finnas andra sorters jeans... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: SweetSelene
·
L
Körning Jag vet att det redan finns många trådar om detta men hittar ändå inte det jag söker exakt och vill veta vad ni tycker i just mitt fall... 2
Svar
27
· Visningar
2 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka