Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Mom 217 så står det "Vid lokal tävling får ridstövlar bytas mot jodphursskor och shortchaps utan fransar". Nu på senare år har det ju... 2
Svar
22
· Visningar
1 939
Senast: staaria_
·
M
Dressyr Vår ponny är ganska "säker" i de flesta dressyrmoment, men när man kommer till ryggningen, vilket program det än är:crazy: så läser han...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: marija
·
Tävling Får man ha det på hästen i dressyr? Hittar inget i TR, fast jag kanske är dålig på att leta... :o
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Var på min första privata dressyrträning igår... Är bara helt SALIG :) Att det kan vara så härligt, enkelt och underbart. Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: anni0301
·
Tävling Vad tävlar ni i för klubb? Klubb på hemmaplan, klubb på annan ort (där ni kanske kommer i från)eller något annat. Har nämligen lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 141
Senast: Bison
·
Hoppning I Scandinavium igår (var det väl?), någon som såg det? Fin ceremoni? :)
Svar
18
· Visningar
1 568
Senast: Labero
·
S
Western Hej! jag har en fråga bara. Kan man tvätta westernpaddarna? Tänkte bara eftersom de är så himla tjocka. I såna fall maskin...
Svar
12
· Visningar
1 396
Senast: Sandrew
·
Trav Som många av er vet så köpte jag en treårig stressad valack i slutet av januari. Han kördes på banan två gånger och var inte att leka... 2
Svar
22
· Visningar
1 964
Senast: lsz
·
Western Fick höra av en kompis att hon tyckte det var konstigt att vi skulle betala anmälningsavgifterna själva till alla deltävlingar. Hon... 2
Svar
37
· Visningar
2 318
Senast: Whalor
·
S
Trav Satt och tittade på tråden med bilder, underbart! :love: Jag har lånat två bilder för att illustrera vad jag menar nu. Varför...
Svar
15
· Visningar
1 448
Senast: Ambra
·
Körning Det är en massa justeringar som ska ske, måste bygga om vagnen lite om det ska funka.[/IMG] 2
Svar
22
· Visningar
1 985
Senast: Docka-93
·
Fälttävlan Hur är det med tränsbett i dressyren? Hur många brytpunkter får det ha? Funderade på om jag får rida på "kulbettet" från börjes i...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Inka-90
·
Körning Visa mig olika typer av hinder som kan förekomma i maraton. Vart kan man vända sig om man vill "prova på träna"? Man måste ju börja... 2
Svar
35
· Visningar
2 866
Dressyr Ibland när jag rider så hackar min häst med tänderna. Det känns i handen att hon hackar men jag vet inte ifall hon öppnar munnen också...
Svar
5
· Visningar
1 457
L
Hoppning Tänkte låta en av mina ponnyer börja lite med hoppning. :) Nu undrar jag vilka papper som behöver skickas in och vart? Vilka licenser...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: castle_bar
·
G
Hoppning Finns det nån som har förslag på ridövningar med t.ex cavaletti och småhinder? Studs och liknande?
Svar
4
· Visningar
947
Senast: astronaut
·
C
Tävling nu har stratlistorna till tävlingen på söndag kommit upp. på starlistorna står det ett nummer efter ekipaget, men i ponnyförteckningen...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Don_93
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om ni har förslag på lite olika hoppövningar för en häst som inte har hoppat på ett halvår. Hästen behöver långsamt...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: jamjam
·
L
Hoppning Nån som kan tipsa om något bra träningsläger? Ska åka i sommar och är intresserad av ett läger där man lär sig mycket, där folket är...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: pollan
·
Hoppning jag ha gått och funderat på hur långt det ska vara mellan bommarna när man rider...??? det e en stor häst på 158cm i mankhöjd ... så...
Svar
11
· Visningar
1 524
Senast: fnorr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka