Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Tävling Skulle behöva få mätintyg på ponnyn innan han ska lämnas ut på foder, kan veterinären utfärda ett sådan eller måsta man ta ut mätman...
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: noris96
·
S
Trav Hejsan Jag känner mig lite kluven om min 3 åring någonsin kommer att kunna starta på banan. Fakta: född slutet av juni 03. Inkörd...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: ghost
·
G
Trav Är det någon här som vet om det är någon karens på det eller vad som gäller jag har nämligen fått höra att det är okey att ge det nu... 2
Svar
29
· Visningar
4 730
Senast: happyjoy
·
Hoppning Är det någon som har några bra tips på vad man kan använda som hinderstöd istället för de "vanliga" i trä eller plast? Har inte råd...
Svar
7
· Visningar
1 888
Senast: Cronis
·
M
Islandshäst Någon som vet när all info och blanketter etc för lag SM 2006 kommer komma upp? Verkar som att SIF ligger lite efter och är kvar på...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Eila
·
N
Hoppning Hej vet att det säkert finns massa såna här trådar.. Men behöver svar snabbt... Ska hoppa i morgon bitti... Avstånd på studs 50cm...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: nicole015
·
Distans hejsan.. har kollat runt lite nu men hittar fortfarande inget ryttarmedelande, är det jag som är blind eller har de inte lagt ut nåt än... 2
Svar
39
· Visningar
2 622
Senast: Sophia_
·
Hoppning Hur bör en clear round bana se ut ? hur många hinder ? jag har en ide men ... känner mig lite osäker då jag ska bygga en hel bana...
Svar
7
· Visningar
1 673
Senast: zilla
·
Trav När man söker härstamningar på STC, finns det något sätt att få reda på om en häst har franskt eller amerikanskt blod?
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Indyhope
·
T
Tävling Om jag vill beställa ett TR på internet, vilket väljer jag? Jag är intresserad av tävling i dressyr, samt lite hoppning men vill ju...
Svar
1
· Visningar
862
  • Låst
Övr. Grenar Jag skulle garna vilja veta vad Buke manniskorna har for forslag pa hur vi kan utveckla och hoja galoppsportens status I Sverige? Jag...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: tifo
·
M
Distans Jag är ingen distansryttare men jag gillar att va ute på långtur och skulle vilja ha bra på fötterna så att jag kan gå bekvämt när jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 433
Senast: minternet
·
Fälttävlan Hur "hårt" broddar ni när ni ska träna/ tävla nu när det är lite halvblött på banorna? Jag ska förhoppningsvis iväg och träna nästa...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: fälttävlansnörd
·
Western Jag har sett flera som ridit in sina Quarteråringar! Detta för att de påstås vara tidigt utvecklade. Kan inte tänka mig att... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 805
Senast: wrangler
·
M
Hoppning Visste inte riktigt vart jag skule sätta denna tråden, men imed att det handlar om avstånd & hoppning, så passar de väl bäst här :)...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Molvi
·
Hoppning Nästa helg är det då ÄNTLIGEN dags för den lokala debuten :D Prel. startlistor är redan ute på nätet. Kollade igenom och funderade...
Svar
10
· Visningar
1 566
Senast: Widerberg
·
Trav Vad skor ni era ponnytravare med? Sort skor, tyngd och framför allt vilka storlekar?
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Djurjouren
·
Övr. Grenar Har ni specifika handikappgrupper på ridskolan? "Integreras" ryttarna senare in i vanliga grupper, eller rider ryttarna kvar i...
Svar
14
· Visningar
1 628
Senast: PAC
·
Dressyr Hej. En lite dum fråga kanske men i LB:1 2006 i skritten på står det mellan skritt.. det är på tyglen eller? Ni får dumförklara mig...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Kivina
·
Körning Det blir långt det här, men hoppas ni orkar. Vill lämna en liten bakgrund som kanske besparar er en del frågor! Har ett litet russ som...
Svar
16
· Visningar
2 126
Senast: Beverly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka