Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilken sadel jag än rider i får jag jätteont i sittbenen:crazy: Det stör jättemycket och jag kan inte slappna av ordentligt när jag... 2
Svar
28
· Visningar
5 437
Senast: bigganl
·
L
Islandshäst Vilka ska dit? :) Ngn som ska visa sin häst där kanske? Eller bara titta på? ;)
Svar
16
· Visningar
1 454
Senast: malinvz
·
L
Dressyr Hej! Har för mig att jag läst att man måste ha sporrar i lite högre klasser i dressyr.. ? :confused: Från vilken klass är det...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: suisyola
·
K
Islandshäst Jag ska tävla islandshäst för första gg i sommar. (är 16 år.) Ska jag ha "lätt" eller "öppen" ryttarlicens, vad är det för skillnad?:o
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: yew98fq
·
U
Islandshäst Hej alla! Rider en islandshäst som är jättesvår att få att trava! Antingen blir det grisepass eller tölt... Själv är jag ganska ny på...
Svar
11
· Visningar
2 094
Senast: Skatan
·
Trav Conny Nobell byter tränare http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=21390&infoTyp=nyhet Men det var visst inte så...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: zilla
·
Western Vad betalar ni? Jag betalade idag 140 Euro för att få rida 4 pass för en mycket duktig tränare här i Tyskland. Då rider vi tyvärr 4...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Athina
·
Western Jag fjäskade lite för mamma om ridlägret jag ville åka på.. tillslut gav hon med sig. :) JAG SKA PÅ WESTERNRIDLÄGER! I tre dagar...
Svar
16
· Visningar
1 649
Senast: __Mollan__
·
P
Hoppning Hur brett får det vara som mest för D-ponny i Lätt C hoppning ? TACK FÖR SVAR :D:bow:
Svar
8
· Visningar
921
Senast: starcraft
·
T
Körning jag har ett shettis sto(sörre modell av shettis;)) som jag nu ska försöka köra in. Problemet är att hon är så EXTREMT rädd om bakdelen...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Tjalfe
·
N
Fälttävlan Någon som vet när och på vilken kanal de visar därifrån på TV? Hörde de skulle visa direkt på BBC men vet inte vilken BBC-kanal...
Svar
6
· Visningar
1 306
O
Fälttävlan Vilka hindertyper är det som kan förekomma i debutant på storhäst? Visa gärna bilder! :) :bow:
Svar
11
· Visningar
3 624
Senast: emelit
·
S
Trav Mycket intressant läsning. Kommer bli mkt spännande att se Justice Hall i Europa! http://www.thebigm.com/racingNewsDetail.asp?newsid=5775
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: Netted
·
Körning är skackelremmar samma sak som draglinor? eller vad är skackelremmar? bild?
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: Egonson
·
C
Dressyr Skrev en artikel i senaste Ridsport om att det numera krävs tre domare i MA-klasser även på regional tävling. Nån som har läst? Skånes...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: lundsbo
·
Å
Dressyr Vilken procent räknas som godkänd? 60?
Svar
7
· Visningar
1 708
Senast: Breccia_
·
Western Jag var där och tittade! Såg när vinnaren red en fantastisk ritt som i princip var helt felfri:bow: Min man och jag var nog ganska...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: alazzi
·
Dressyr Eller? Kom plötsligt att tänka på en diskussion (eller snarare; hon berättade, jag blev mest konfüs och fundersam...;) ) med en... 2
Svar
20
· Visningar
1 963
Senast: Hiwiie
·
B
Hoppning Japp, som rubriken lyder, är det någon som kan tippsa mig om hur jag ska komma över rädslan när det gäller hoppningen?.. För några år...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: majola
·
Övr. Grenar Min dotter vill börja med steeplechase vet bara att det är farligt, går fort och att man hoppar över häckar. Nån som vet mer? tacksam...
Svar
7
· Visningar
1 945
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka