Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Tävling hej! jag skulle vilja ha ett gröntkort men hur får man de?:confused: :bump:
Svar
1
· Visningar
765
Senast: lippan
·
L
Körning Kan man ställa upp med ej renrasiga shettisar på tävling?:confused: vet nån någon bra hemsida om detta?
Svar
2
· Visningar
2 219
Senast: svea
·
T
Western Rapport fràn Argentina! Hej pa er! Nu sitter jag pà ett internetcafe i Buenos Aires. Har ar det sadar 25-27 grader varmt, ungefar som...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: prallan
·
S
Trav Hur står man ut ibland:cry: :cry: :cry: http://www.ridtravare.com/visa.php?art=237&kat=Notiser Snälla moderator,låt detta stå... 2
Svar
25
· Visningar
2 163
Trav enlig www.travnet.se så kanske gidde är slut som travare. VAd tråkigt! kommer sakna honom i så fall, han har sån utstrålning
Svar
19
· Visningar
1 397
Senast: glace
·
Dressyr Vad tycker ni dressyrmänniskor om detta? Vi håller mest på med dressyr, men han är svårriden o har inte helt accepterat hand, bett o... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 718
Senast: Muddson
·
G
Western Jag har ett litet problem med min valack,och det är när jag ska sitta up på han,han klarar inte av att vänta på mig när jag ska upp i...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: attempt
·
Dressyr När ni tänker börja samling, vilken är den gångart som ni börjar med? Eller ändrar man på alla 3, samtidigt? Hur ofta tränar ni... 2
Svar
21
· Visningar
1 925
Senast: glace
·
S
Islandshäst Inte för att jag är dum eller något sådant, men det är faktiskt så att jag undrar varför man egentligen har isländskt kandar/stångbett...
Svar
5
· Visningar
2 156
Senast: Svalan
·
O
Dressyr Hur ser man om en häst är hypermobil? Om det ens går att se när den bara står i stallet. Är det då att den är muskelfattig någonstans...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: Gwaeron
·
Hoppning Skulle vilja veta vad ni tycker och hur långt era femåringar har kommit. Mvh 2
Svar
28
· Visningar
4 845
Senast: cissan
·
Trav Måste bara säga att jag såg Victory Tilly här på Kalmar idag, V-75 =) en sådan härlig känsla att se när han vann! Har velat se han i 5...
Svar
16
· Visningar
1 589
Senast: Netted
·
Tävling Hej! Jag har några frågor ang. nummerlapparna som brukar fästas på hästen vid tävlingar. Jag har hört att det är hästnumret som ska...
Svar
2
· Visningar
1 303
J
Trav Hur lång tid har det tagit för er att bli bra kuskar? (tar för givet att alla bukefalister är superkuskar ;) ) Hur gamla är ni? Hur...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: Konie
·
P
Tävling hejsan! Om man ska tävla en lokal tävling behöver ju hästen vara registrerad i någon rasförening, och ha ett registreringsnummer...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Zandrizzz
·
H
Hoppning hej jag undrar lite hur högt folket där ute hoppar på tävlingar!:P;) så hur högt hoppar du? 2 3
Svar
40
· Visningar
2 984
Senast: clarence_1905
·
Trav när jag slog på teven, då var det nästan slut. Hur i h-e kan man sända programmet före utsatt tid? Säkert har man tid för 45 min...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: Lazio
·
C
Dressyr Hur gör ni när ni gör de olika övningarna? Vilket håll ställer ni hästarna åt och hur mycket ska de flytta sig? Jag har så svårt med...
Svar
12
· Visningar
3 988
Senast: Cassie_
·
S
Tävling Nu är det så att på skolan tog vi grönt kort, men dom tyckte att jag behövde mer ridning innan jag skulle få det. när jag va klar så...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Sazalamel
·
S
Islandshäst Jag är medlem i två klubbar, Vallfari och Mökkur som har sitt säte i Stockholmstrakten(men funderar på att bli huvudmedlem i Vallfari...
Svar
14
· Visningar
1 890
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud