Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Titta vilken smart transport! Med plats fyrhjuliga vagnen frampå! En sådan borde dem skänka till varje kusk? tycker ni inte det! :p
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Nora
·
B
Trav Jag blir lite förvirrad här:confused: Jag har sett att det finns montésadlar som liknar galoppsadlar. Så min fråga är om man kan änvända...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: brandbollen
·
Western Jag har provat ett flertal westernsadlar på min häst, men inte hittat någon som ligger bra. De har olika bomvidder men alla klämmer...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: bigganl
·
W
Hoppning Hej! Undrar vilka av er här ute som rider arab? Ponny eller stor häst? Tränar ni hoppning regelbundet, tävlar ni samt vilka klasser...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: kajsa_kavat
·
V
Hoppning har det skett några ryttarbyten på elitnivå nationellt/internationellt den senaste tiden som man borde känna till? :bump:
Svar
4
· Visningar
889
Senast: meadow
·
F
Körning mellan en giggsele och en vanlig sele? :confused:
Svar
1
· Visningar
770
Senast: _L_
·
  • Låst
Western Vet ni någon bra sida d'r jag kan hitta snygga kläder till både mig och hästen? Och en sida där man kan hitta lite insirationsinredning...
Svar
2
· Visningar
2 583
Senast: tifo
·
Dressyr Jag är lite förvirrad, har hört att när man får rida in på dressyrbanan innan man fått startsignal (när man inte kan rida runt banan...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Zandrizzz
·
R
Dressyr ni med hästar födda 02, har ni planerat in några starter i vår? Rider ni då hela programmet "som man ska" dvs sitter ned i traven...
Svar
2
· Visningar
775
M
Hoppning Min issis tjej och jag, vi kan allt hoppa tycker jag :D kommentera inte allt för elakt :angel: ' bara så ni vet har... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 996
Senast: roslagen
·
Fälttävlan I helgen var Molina på terrängträning..! Fast det gick inte att rida utomhus pga snön :crazy: så det fick bli lite "terrängträning" inne...
Svar
19
· Visningar
2 764
Senast: Gabby_Ossi
·
S
Dressyr Jag brukar alltid hälsa med höger hand, men nu har jag ju spöet i höger hand (känns bäst så när jag rider). Ska jag hälsa med höger hand...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Murray
·
R
Hoppning tjoo! ja e en häst kunnig ryttare har ridit i ca:6 år. Hur högt tror ni att ja kan hoppa med denna ponnyn... 2
Svar
27
· Visningar
3 435
Senast: yttertyg
·
Hoppning får man ropa "hopp" och "hoppa" till hästen över hindret vid en tävling? 2 3
Svar
43
· Visningar
3 475
Senast: Bambi
·
Fälttävlan Jag vill tävla fälttävlan men jag har 2 problem: 1. Jag kommer ALDRIG komma ihåg ett dressyrprogram :crazy: nån som har nåt tips ... 2
Svar
20
· Visningar
1 840
Senast: sarabacklund
·
Körning [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] Kan ju tillägga att det är jag som är fotografen.
Svar
7
· Visningar
1 022
R
Trav Var och hämtade ut tävlingsutrustningen till pållen idag, marinblått pannband med namnet i silver, marinblå förbygel, marinblått...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: nilema
·
W
Hoppning Om man har en ponny importerad från tyskland med slutmättningsintyg inskrivet i det tyska passet, måste den då mätas i sverige igen då...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: rabarber2
·
Western Såg just ett litet filmklipp från en tävling (trail) och jag vart grymt imponerad av smidigheten, lydnaden och självaste kontrollen och...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Manji
·
Hoppning Vilka avstånd ska det vara för B & D ponny i detta lägen: Bommar 2 eller 3 Kombination Stuts Vore snällt om ja fick veta har 2st...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: matjo537
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka