Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Vet att Snigelfarmor kört varmblodig travare enligt vanlig skolkörning :love: Finns det någon annan här som gör det eller har gjort det... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 677
Senast: Hilly
·
M
Hoppning .. kom på fel forum..
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Blueberry
·
Fälttävlan Brukar dom ha träningar där? Vilka mer banor finns i Halland o därikring?
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Jochanda
·
Fälttävlan Vi har ansökt om att få flytta vår tävling till 27-28 maj eftersom mantorp flyttade till vår helg och som vädret är, är det skönt att ha...
Svar
15
· Visningar
1 494
Senast: Idasagare
·
Islandshäst Första gången jag fyller i en anmälningsblankett för tävling så jag behöver hjälp. Ska fylla i SIF medlems nummer. är det det som står...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Filippan
·
N
Islandshäst Nu är det bestämt att jag och min pålla ska börja prova på detta med att tävla. Så nu behöver jag få tips och svar på mina pinsamt dumma...
Svar
17
· Visningar
1 359
Senast: Islandssmurfen
·
S
Hoppning Hur länge tycker ni man ska vänta innan man ger sig ut och tävlar sin första tävling tillsammans? Har precis köpt ett litet sto på 5½...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: pollan
·
Dressyr rida lätt i mellangångarterna i LB-klasserna? Jag har för mig att man får det i LC (där man ju inte rider mellangångarterna, utan rider...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Piccadilly
·
Övr. Grenar Hej! Nyss hemkommen från galoppens mecka, Newmarket o Lambournområdet vill jag bara säga till er galoppfrälsta som inte varit där..Åk...
Svar
15
· Visningar
1 657
Trav Rätt eller fel? själv är jag inte så bra (läs urusel) på regler, men jag tyckte det var väl hårt. (ja, jag är mycket partisk oxå...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: Cambrie
·
B
Fälttävlan har YR-truppen blivit indelad i spets- respektive utamanartrupp ännu? eller ska lagen inför mästerskap enbart plockas ut innan de äger...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Idasagare
·
P
Fälttävlan Någon mer än jag som börjar tvivla på att vintern kommer att släppa grepet inom den närmaste tiden? Iofs är det ju lite mer än 1 månad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
12 642
Senast: Undret
·
Distans Varmblod (fd travare) sägs vara mycket passande till distansritt och jag ska nu börja träna min häst i det. Jag undrar om det finns...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: attempt
·
Islandshäst Råkade ut ut för en riktigt läskig incident igår när jag var ute och red med mina tre döttrar. Helt plötsligt under ridturen reser sig...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: Fille
·
K
Trav Det här är nog det allra värsta jag har varit med om i hela mitt snart 24-åriga liv. Helt ärligt alltså. En av Sveriges travtidningar...
Svar
16
· Visningar
2 756
Senast: Kia
·
Western Jag är helt rudis när det gäller Westernsadlar (och vad gäller allt annat inom ämnet). Skulle någon kunna förklara för mig vad man har...
Svar
7
· Visningar
1 994
Senast: Braveheart
·
A
Distans haha, dum fråga kanske men själva tävlings "Västen" (som man typ sätter i nummerlappen/lapparna) i, får man fixa en sån själv,eller får...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: mahlmt
·
Distans hur lång tid innan start behöver man vara på tävlingsplatsen? ska rida 50CR, bangenomgång o vet.besiktning innan.. nån som är villig...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: mahlmt
·
Körning Igår provade jag den nya selen och det nya huvudlaget med skygglappar, jag ställde henne med huvudet ut genom porten medans jag selade... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 977
Senast: åke
·
Trav Ja, vad ska man göra åt en sån? Hur cool och bra som helst att köra ensam men när det kommer lite hästar omkring blir hon ivrig och... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka