Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Man får ju ha martingal och så på dressyren, men får man ha pelhambett? Lindor/skydd? Jag har FT-kortet för stor häst, får jag tävla...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Magnum
·
M
Dressyr Har ni några bra tips om bra och roliga ryggövningar till häst med lång rygg. Ska vell egentligen inte vara så stor skillnad mot häst...
Svar
2
· Visningar
979
A
Körning Om man vill ha en sele som passar till både skogskörning och precissionskörning vad skall man ha för sele då? En bra och inte allt för...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: angelofthedevil
·
E
Tävling Måste man ta det när någon klubb har kurser eller kan man på något sätt ta det enskilt?
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Egonson
·
D
Islandshäst Vi började prata i stallet idag och kunde inte komma på någon så tänkte höra om det finns någon. För det skulle vara roligt att kunna... 2
Svar
35
· Visningar
3 721
Senast: sambaengi
·
V
Tävling hej alla glada nu har jag ju en ny häst. :love: ett sju årigt hannoveranar sto och jag har som sagt funderat lite på att åka ut...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: Egonson
·
Hoppning Alltså visst kan man bygga upp olika typer o kombinationer av hinder närm an löshoppar hästen, visst måste det inte vara bara ett...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: lissa
·
H
Islandshäst Hej jag har en islandshäst och vi sk nu ut på våran första tävling. min fråga är ska man lasta ur hästen med träns? och hur tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 747
R
Distans Jag har problem med min häst. Hon blir ruggad av sadeln bakom sätet på båda sidor. Pälsen blir avgnuggad. Rider mest med westernsadel... 2
Svar
20
· Visningar
2 481
Senast: lundborg
·
Trav Någon som har användarnamn och lösenord till den siten? Är ju så hilma bra att kunna gå in där och titta, men gästanvändarnamnet jag...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: lindaplutt
·
S
Hoppning Hej, är det någon som vet om det finns något mer land där man får tävla ponny tills man är 18 år? Om man ska tävla...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: starcraft
·
S
Tävling Enligt TR ska anmälningarna vara klubben tillhanda senast 18.00 den dagen man satt som sista anmälningsdatum i proppen. Hur har ni...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: tictac
·
Ä
  • Låst
Western Det finns inte möjlighet att gå vidare i utbildning i från att vara C,D-domare, till A,B-domare. Man tar in utländska "dyra" domare för...
Svar
17
· Visningar
1 501
Senast: Änglahäst
·
Trav Hej allihopa. Jag håller på och skissar lite på en ny dress :D , men skulle gärna vilja se lite förslag. Hur ser era dressar ut? Gärna... 2
Svar
25
· Visningar
3 222
Senast: minnja
·
Distans Hejsan.. behöver tips angående en skada på min häst, han ser inte halt ut, men förutsatt att han inte är det så a.. iaf min medryttare...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: mandarin
·
B
Trav Nu är grunden äntligen färdig på min häst och hon kvalade lätt:rofl: på 1,22,6 med tussarna kvar och "okörd" jag är säker på att det...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: ghost
·
Körning Lisa (_L_) Såg dig i en annan tråd här på bukefalos där du hade ritat hur en bröstsele skulle sitta på en häst, du var så bra på det så...
Svar
6
· Visningar
1 288
Senast: Elma_vip
·
V
Hoppning Det är som så här att vi fått i uppgift att skriva ett "grävande reportage" och jag har valt det omsusande ämnet barrering... Nu... 2 3
Svar
44
· Visningar
12 574
Senast: hillevie
·
Hoppning måste man vet.besikta hästen om man bara tävlar lokal? Jag har ju inte TR tyvärr :angel:
Svar
16
· Visningar
1 101
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Hur långt har ni kommit i utbildningen av era 4-åringar, både hopp och dressyr? Vad tycker ni en 4-åring bör kunna om man ska satsa på...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Myy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka