Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Vad har ni för märke, modell, färg, prisklass osv på era dressyrhattar och dressyrhjälmar? Behöver inspiration! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: Lady_D
·
Distans Jag har lusläst TR men hittar inte info ang pulsmätare under ritt! Har för mig att mnan får ha mäteren på hästen men inte ha...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: Noteca
·
P
Distans Hej! Hur gör ni med träningen under pälsfällningen? Har ni hästar som inte reagerar? Men ni som har hästar som reagerar? Hur gör ni...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Moheed
·
W
Fälttävlan Får man ha glitter på pannbandet, i dressyren? Man får väl inte ha ett löst hängande glitter-pannband, men om glittret sitter fast på...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Wiiie
·
B
Hoppning Hej, jag rider en häst på 6 år han är 178 typ. han är alltså häst. men jag är bara 15 snart 16 kan jag tävla han iallafall i...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: banan_party
·
M
Hoppning Sitter och funderar på en sak. När jag rider utom tävlan behöver jag bry mig om startsignal då eller kan jag börja när jag känner att...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: starcraft
·
S
Distans Har varit hinknisse en gång var då med en annan oxå så jag var inte själv. Men nu i år ska jag vara på häst och min mamma ska vara...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: mahlmt
·
K
Hoppning första riktiga tävlingen på väldigt länge... tänkte kolla lite med er: Vad ska jag ha med mig??? man brukar ju alltid glömma massa...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: karuso_00
·
Trav Tänkte presentera senaste tillskottet bland penga maskinerna.:banana: Vad tror ni? Är detta en blivande vinnare? :angel: ;)... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 512
L
Western Är ju nybörjare inom westernridningen och har en massa frågor som bubblar upp. Rider man lätt i traven inom westernridningen? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: lillamyggan
·
H
Dressyr Ska tävla l b:3 i helgen, första tävlingen på länge. De har lagt ut startlistor men ej tiden. Jag har räknat ca 5 min/ekipage, är det...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: adnamA
·
Distans Jag har ett 8-årigt sto, rider dressyr&hoppning, hon har ganska bra konditon tycker jag, men hur får hon ännu bättre? Tips hur ni gör...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Stopek
·
Trav Läste att Kalmar funderar på att börja köra trav i högervarv. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är roligt med nya initiativ. Bra... 2
Svar
27
· Visningar
2 191
Senast: Cambrie
·
Western Är det någon som kan ge tips på lösgörande övningar?
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: fnillson
·
Z
Körning Hej! Jag och en vän har köpt en gammal trävagn som vi ska renovera till hösten. Vi vet dock inte hur gammal den är eller vad det är för...
Svar
2
· Visningar
1 589
Senast: Zith
·
F
Western Lite konstig rubrik kanske, men jag ska ta det från början. Är medryttare på, och ska troligen snart köpa en travarvalack. Han är...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: madelenforsgren
·
Dressyr Finns det några bra övingar man kan göra för att träna ställning? Min ena häst är nästan omöjlig att ställa utan att hon ska böja hela...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Manji
·
N
Övr. Grenar Steg 2 kurs den 25-28 maj och 26 juni-1 juli på Strömsholm. Någon som ska dit..? :)
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
M
Trav Nu vill jag se bilder på era stjärnor Här kommer några av mina ursäkta att dom e sååå stora Flicka [/IMG] Surfinia[/IMG] Finder...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Rigolette
·
H
Islandshäst alla säger ju att tölten är en flytande gångart som man sitter "helt" still i. men min häst töltar me stora rörelser på frammbenen och...
Svar
9
· Visningar
2 150
Senast: Klister
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka