Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Islandshäst hej jag undrar om det finns en "lag" på att man måste ha kavaj på små tävlingar också?? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: _hekla_
·
S
Islandshäst Vill ställa Alla er Islandsägare frågan... Är eran häst! Importerad häst från Islands/Danmark,någon annanstans ? Eller är... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 968
Senast: Spenna
·
Körning Okej nu e de såhär att jag är i inkörartagen med min skatt o då kommer ju frågan vad ska jag ha för sele när jag sedan börjar köra...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Nora
·
S
Dressyr Finns en häst på det gymnasiumet som jag går på som är väldigt stressad/pigg när man rider henne. Hon är lugn i början av passet men...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Farouk
·
Trav Hej! Har vuxit ur mitt russ. Han är riden i form o gått lite dressyr o hoppning. Han är inkörd, ganska stark o tycker om att köras...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: lindaplutt
·
L
Fälttävlan Äntligen är det sol ute:d Dax för ridning såhär på förmiddagen, underbart:D Vi får väl se om vi lyckas hålla fred på oss eller om...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: sarabacklund
·
T
Hoppning Hej hej jag har en travare som älskar att hoppa men han hoppar inte med rätt teknik… Får han syn på ett hinder är det full fart som...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: tusse
·
K
Hoppning Snart är det dags. Hopptävlingen närmar sig och vi börjar bli nervösa. Dottern reder sig nog med att komma ihåg banan och så. Det är...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: noris96
·
Trav :rofl: .Efter att inte hittat nåt intressant på år,har det dykt upp yttligare en häst(och billig9.Men det är Starship Enterpris.Såg att... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 653
Senast: lsz
·
Körning På onsdag ska jag och paps åka och kolla i en butik på sele till pålle :) Ser fram emot att köra in honom. Men i alla fall, jag är helt...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: Egonson
·
I
Fälttävlan Haha! Såg att det fanns dressyrskvaller så varför inte!? ;) Såå skriv nu! Några roliga par? Kanske mr and mrs Fälttävlan? Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 185
Trav min gamla häst stå kvar på stc sida men hon lever inte längre... så hur gör man för att ändra det... eller ska dom göra det själva...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: zazza girl
·
E
Hoppning Va och provred en häst ida (sto, mkt fullblodsinslag, 170 cm). Trevlig snygg häst, hoppar Bra. Stark. Men! Vid hoppningen har tyvärr...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: evrebellma
·
Trav funderar nu när jag ser lite spirande bete på uppväxt. Jag tycker väldigt mkt om att ha mina djur ute mkt på somrarna. Detta året har...
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: The Great White Shark
·
N
Övr. Grenar Hejsan. Planerar att fara på en utställning, mest för skojjs skull, med mitt 14 åriga fjord-sto e: heiden 132, till hösten och se hur...
Svar
8
· Visningar
2 334
Senast: Gisburne
·
Körning Ni som är så bra på o rita! kan någon inte rita in lite streck vart däckel o sånt ska placeras på min lille vän? Bara så jag får en...
Svar
17
· Visningar
1 097
Senast: åke
·
K
Hoppning Lite nyfiken, vad kostar start/anmälningsavgiften runtom i landet? En klubb tog 80 kr LC och 90 LB lokal ponny och 80 kr-100 cm och 90...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Murray
·
Y
Islandshäst Hej Kanske lite märklig fråga, men jag undrar om någon vet vad det betyder när hästen skakar på huvudet? Ibland när jag rider kan...
Svar
7
· Visningar
1 552
Senast: Gullan86
·
S
Islandshäst Vad har fyrgångare egentligen för nackdelar och fördelar vs femgångare?
Svar
19
· Visningar
2 386
Senast: Michis
·
F
Övr. Grenar Jag tycker att det skulle vara skit kul att testa att tävla galopp på min ponny då det går riktigt fort när han väll ökar takten ute i...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka