Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst Hej. Jag undrar lite om det där med att köpa en islandshäst. vilket är bäst av att importera från island eller att köpa en svenskfödd... 2
Svar
32
· Visningar
2 665
Senast: Vala
·
Trav ..och håller alla tummar vi kan för att han ser fräsch och löpsugen ut! Vet inte om jag ska uttala mig egentligen i o m att jag inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 083
Senast: åke
·
T
Western undrar... arabian saddle är det ett märke eller är det en sadel som ska passa just araber??
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Athina
·
J
Distans ja nu har jag fått tag i en bomfri sadel, typ barefoot. Red inte mer än 20 minuter för här är ett jäkla väder. Det var onekligen en...
Svar
7
· Visningar
1 714
Senast: roxanne
·
Fälttävlan Måste hitta vettigt fakta om sånt där som man sätter på hästarnas mule (tejp?) för att de ska andas lättare under terrängprovet.. nån...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst behöver lite hjälp nu känner jag finns säkert fler trådar om detta men jag behöver lite speciell hjälp upptäckte idag att min 6åriga... 2
Svar
23
· Visningar
2 569
Senast: Muninn
·
C
Western Halloj! Har haft turen att få tag i en jätteamitiös medryttare till min pålla. Om hon så småningom vill ut och tävla AQHAshower på...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Theci
·
C
Hoppning Hej alla glada! Tänkte bara höra om det är nån som har en "packlista" inför tävling? Vi ska iväg på hopptävling till helgen, och det... 2
Svar
25
· Visningar
3 050
Senast: Ämelie
·
Körning för några år sen var jag och syrran och körde i ett slags kör clear round på ryfors med shettisen vi lånade då (dressyr + precision)...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Ella-82
·
G
Distans http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=531773&previousRenderType=6
Svar
14
· Visningar
1 392
Senast: Macken22
·
P
Körning Hej mine venner. Jag kund int sove så jag satt mig här ena lit stund. En av pojka kom förbi här idag när jag hade komme hem med Kotte...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: Carolus
·
A
Fälttävlan Hej! Jag funderar på att köpa ny hoppsadel och undrar vilka ni tycker är bra??..Jag vill ha en sadel med rejäla klossar fram eftersom... 2
Svar
31
· Visningar
3 601
Senast: _Melody_
·
Körning Hej! Min shettis har fått problem med ryggen och kommer ev. inte kunna bli riden mer. Jag har fått honom överskriven till mig från min...
Svar
6
· Visningar
1 796
Senast: zorpen
·
Islandshäst Hörde att de höjt kvalgränserna i år, men hittar inte de nya gränserna någonstans. Någon som vet? /Malin
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: yew98fq
·
J
Övr. Grenar Är det någon som ska/känner någon, som är på väg att beställa jockey utrustning, från tex. Australien? Är sugen på att beställa en GPA...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: kisse
·
Western Har tittat igenom alla länkar som finns här på buke, o bara ett företag sålde dem. O i bara en storlek som jag inte ens vet om dn...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: JHANA
·
J
Fälttävlan Hej! Jag är en nybliven C-ponnyryttare som undrar hur höga höjderna är för en C-ponny. Det enda jag vet är att Debutant är 70cm, men...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Wiiie
·
Hoppning Får mantävla häst på detta bett i hoppning ?? ser inte riktigt ut som på bilden men nästan. är alltså swett iron bett med...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: FT_ryttare
·
Dressyr När jag tex rider öppna behöver jag komma ner mer på innersidan, men jag får inte riktigt till det. Några tips på hur jag ska tänka när...
Svar
6
· Visningar
876
Western Red clinic i helg o tränaren tyckte att det var dags att slidesko pållen :) :love: Ska rida för en annan tränare om 2 veckor så jag...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: _Eva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka