Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Jag skulle vilja ha så mycket tips som möjligt, när det gäller att göra sin häst fin. Min häst ska avelsbedömas snart, så jag är...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Loppa
·
H
Hoppning Jag älskar att tävla hoppning men jag blir alltid så nervös.:( Har nyligen tävlat ponny men ska börja tävla häst snart. Ponnyn jag...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Farao
·
L
Tävling Nu kommer en riktigt korkad fråga. Jag har tagit Grönt Kort och det är utfärdat 2003. Det står ju 2003 på kortet, men behöver man...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Lilla Lina
·
Trav Hur många var det som gick på Kari's aprilskämt om att Thomas Nilsson skulle börja som kusk i hans stall i sommar igår på...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Trygg
·
F
Hoppning Är lite ny på detta med bedömning på hopptävlingar så jag behöver lite information från er som vet. Har läst lite trådar om dom olika...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Fialotta999
·
Körning Frågar här på Körning. Vad gör man när en häst inte lyssnar på stångbettet? Utan blir helt stum. Några förslag på varför hästen... 2
Svar
36
· Visningar
2 426
Senast: miamiamia
·
Trav nu börjar det dra ihop sig för min treåring att komma till banan för första gången. Jag vill gärna att allt skall bli rätt och att han...
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: giffan
·
Western Hur ska jag övertyga min man om att hästen behöver detta:angel: :) Syns dåligt men på täcket står det "American hot stuff" 2
Svar
23
· Visningar
1 845
Senast: Neverever
·
M
Dressyr Ska kolla på en LB dressyrtävling i helgen för att kolla konkurrensen innan jag själv ska våga tävla LB, LC i maj, juni. Ser startlistan...
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: Beauty_Boss
·
P
Hoppning Jag har en skada efter en ridolycka vilket gör att jag inte längre kan rida med ett vanligt tränsbett då jag har svårt att hålla i...
Svar
7
· Visningar
1 657
Senast: IrishDraft
·
W
Distans Om jag har tappat bort mitt gröna kort och vill beställa ett nytt till nästa tävling. Hur lång tid tar det innan jag får mitt kort hem...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Wiedka
·
Körning Någon som vet en bra sajt med bilder på olika vagnar? Allt från victoria till speedcart? Har för mig att det fanns en länk i en tråd...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: _L_
·
C
Hoppning Är det bara jag som är EXTREMT hoppsugen? :cry: Pålle får inte hoppas pga av att han har nått i bakbenen och jag är såå sugen på att...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Kratus
·
K
Trav Vår lilla kille (född i juni) känns som en verkligt LITEN kille... så jag behöver något att jämföra med....
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: sheridan
·
S
Tävling Kan Ylva eller nån annan som är väldigt insatt i TR hjälpa mig? Jag hörde precis att det inte finns nåt krav att ha eget grönt Kort...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Tidsoptimist
·
S
Western Jag har precis köpt ett nioårigt varmblodssto. Vill börja westernträna både henne och mig själv. Kan någon ge tips om lämplig...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: madelenforsgren
·
Dressyr På träning står hon mestadels stilla i halterna. Men på tävling vägrar hon stå still :mad: Hon backar, försöker gå fram, skjuter... 2
Svar
38
· Visningar
2 627
Senast: Emale
·
Western I westernriding får man -3 poäng om man gör ett enkelt galoppombyte, men vad är det som gäller i reining? kan inte hitta det i...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Flying Grace
·
Trav Igår red jag fort på en av mina pållar inne på Jägers. Jag är dressyrtant, jag tycker att skritt är en trevlig gångart, att jogga är...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: linafina
·
Islandshäst Vad är det för skillnad på en dressyrgjord och vanlig hederlig gjord. Jag har en dressyrgjord på 40 cm och den är jättesvår att spänna...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: marulf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka