Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western nu har jag börjat träna lite byten med min häst, och det har dykt upp lite problem. han byter inte riktigt rent. han vill ta ett...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: doleron
·
Islandshäst Jag har säkerligen lagt tråden fel, men jag kör på ändå. Visserligen har jag bara haft min häst i en vecka och inte ridit honom mer...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Lipurtà
·
A
Hoppning Finns det hopplösa fall? Finns det hästar som inte KAN tränas upp och bli rappare i benen? "Min" häst på ridskolan som jag tävlar är...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: MissOnly
·
Hoppning Jag har en ponny på 18 ¨år (-88), en NF valack. Han är en superhoppare, han hoppar allt jag styr på och han gör det med glädje. När jag...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: MissOnly
·
T
Dressyr Hej! Jag ska rida min första kür (ponny) nu snarto ch jag undrar lite hur ni har gjort era program. Finns det någonstans på nätet...
Svar
16
· Visningar
3 784
Senast: tearsofsilver
·
L
Övr. Grenar Alla som undrar, Milord kommer starta i slutet av denna månaden! :p Nån mer arabhäst som kommer starta igen?? Vem som helst :bump...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Love_Milord
·
Trav Har ni någon gång funderat på att sluta med trav? Hur många gånger har ni faktiskt slutat? Slutade ni helt med hästar? Sålde ni... 2
Svar
25
· Visningar
2 181
Senast: Montéryttare
·
G
Trav Är i nyköpartagen och ska införskaffa en ny träningsvagn, vad köper jag och varför? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: cämela
·
D
Hoppning Behöver lite snabbhjälp, hur många meter ska det vara mellan studs för storhäst?
Svar
3
· Visningar
707
Senast: murt
·
Islandshäst någon som ska dit ? Ha häst som ska visas eller bara titta ? Våran valack ska visas, skulle vara kul om det är någon mer som ska dit..
Svar
11
· Visningar
1 165
Senast: Stall Smedjan
·
M
Hoppning Hej! Jag är 13 år, har två egna ponnyer. Jag är tyvärr lite hopprädd, inte för att hoppa med mina egna hästar utan med vissa...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: FridaW
·
Hoppning Vad innebär det att det i ryttarmeddelandet står "Pga det stora antalet starter kommer 30 sek regeln att tillämpas" ?
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Ylva
·
Western Nu har jag äntligen hittat en superduktig westerntränare till mig och min varmblodskille. Är superlycklig :) Finns det några fler här... 2
Svar
36
· Visningar
3 348
Senast: Piraja
·
S
Hoppning Vad tkr ni igentligen om att dom tagit bort prispengarna i alla ponnyklasser?? Jag tkr faktiskt att dt var både bra och dåligt... 2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: teddylusen
·
S
Körning Jag går och funderar på vad jag ska ha för en sele egentligen, och jag funderar på vad som *egentligen* är bäst, en bröstsele eller en...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: SSBLPD
·
Körning Idag var vi ut på en körtur jag o gammelman.. Började med att snön rasade av taket när jag precis tagit in o skulle sela på, redan då...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: MittNyaJag
·
N
Dressyr Jag köpte Ridsport för att läsa det "nya" inlägget i rollkur/hyperflexion-debatten från Sjef Janssen. Tji fick jag! Det är Chris Hectors... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
10 080
Senast: tetley
·
M
Övr. Grenar hur frågar man ett stall om man får rida hos dom lr hur man ska säja, typ om man vill bli lärling hos en tränare hur gör man?
Svar
9
· Visningar
2 200
Senast: Bonbina
·
Hoppning Nä, blä. Sitter och tittar igenom filmerna från hoppningen idag, och jag kommer helt efter hästen! Jag sätter mig i princip ner mitt...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Nibalda
·
M
Dressyr Hur ofta skrittar ni i över 1timma? http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/reportage/panelen.html Jag gjorde det 1gång i veckan... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 590
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka