Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Distans Jag har försökt hänga med gällande fadershingstar och vad de lämnar etc.. Ställt tusen frågor, känns det som iallafall, om olika...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Wanilj
·
Hoppning måste man hälsa som man vinner på nån hopptävling? hur gör ni :crazy: 2
Svar
22
· Visningar
1 800
B
Hoppning Hej !! Skulle behöva ha reda på hur långt det ska vara typ mellan kombinationer/studs , Och t.ex om man vill ha 6 galoppsprång...
Svar
3
· Visningar
3 424
Senast: Lady_D
·
Hoppning Jag tänkte beställa de här ridbyxorna i från b**jes Byxan heter "D*mino helskodd" jag undrar om man får tävla i vita ridbyxor m... 2
Svar
30
· Visningar
2 777
Senast: Panikie
·
M
Dressyr Även om det förekommer en hel del hårda ord, tjafs, gräl osv. här i forumet..jag har lärt mig oerhört mycket av många människor här som...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: mackan
·
D
Fälttävlan Jag funderar på att starta en deb i slutet av augusti. Vad gäller om man rider ungponny? 2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: d_ressyrtjejer
·
W
Dressyr Hur höga klasser får man rida på vanligt tränsbett? Eller ja vanligt bett och inte måste ha kandar. Tacksam för svar
Svar
4
· Visningar
838
Senast: PrinceFair
·
Övr. Grenar Jag funderar på i vilka städer i Frankrike galoppbanorna finns, nån som vet? Har försökt söka på nätet men min franska är minst sagt...
Svar
1
· Visningar
1 347
Senast: erik_royal
·
K
Hoppning nu har jag laddat upp: min klubbavgift betald, licens betald, tävling bokad.:) :) kom på inatt, visst behöver inte hästen ha licens på...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: karuso_00
·
D
Islandshäst Tänkte höra om någon visste något om den. En i stallet hade hört att det skulle finnas eller komma en sådan variant med mer plats för...
Svar
19
· Visningar
2 294
Senast: skuggi
·
L
Islandshäst Är det någon som vet var i Holland islandshäst VM går? Vill vara ute i god tid! ;)
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: HrafnKatla
·
J
Dressyr Hur man får hästen att få "övertramp" eller vad det heter. Har hästen det medfött eller går det att träna sej fram..? Var häst kan gå...
Svar
7
· Visningar
801
L
Körning Har hittat en brösta i nylon med lös brösta, draglinor, huvudlag med skygglappar, baksele och tömmar. Är det något som saknas till...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Jozzi
·
Fälttävlan Nu kommer jag och är nyfiken! :) Har en hel del frågor! :angel: Hur mycket galopptränar ni? Och hur? ;) Brukar ni rida samma...
Svar
8
· Visningar
3 120
Senast: pixiegnomen
·
L
Islandshäst Funderar på om det bara är jag som tycker att det är väldigt dyrt att tävla? Nu har de höjt licensen för öppen klass till, vad var... 2
Svar
21
· Visningar
1 858
Senast: yew98fq
·
Dressyr Alltså när jag ska rida "dressyr" ..varför tittar jag ALLTID ner för??!! fattar inte det försöker få upp blicken hela tiden men sen... 2
Svar
23
· Visningar
1 955
Senast: Miika
·
W
Distans Såg era inlägg gällande bomlöst! Jag har grubblat en hel del över det hbl som vi nu får hem nästa helg.. Hon har gått med bomsadel hela...
Svar
11
· Visningar
1 626
Senast: Wanilj
·
Dressyr Om man ska rida LB:1 och LC:1 , vad är viktigast att tänka på? Vad kollar domaren mest på? Har ni ågor tips för ponnyer som slår upp...
Svar
9
· Visningar
1 872
Senast: MissOnly
·
C
Fälttävlan Fick en fråga jag inte riktigt kunde besvara idag. Om en 10-åring vill rida fälttävlan hur gör hon då? Hon kan ju inte behöva vänta på...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Ponny1
·
Körning Skulle vilja se bilder på omgjorda selar och vagnar. t.ex. travselar som man gjort om så att de har svängel, baksele m.m. Och olika...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka