Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har efter funderingar på att köra in pållen (isis) börjat lära mig ett och annat :smirk: Har förstått att bröstselen som vi... 2
Svar
28
· Visningar
2 091
Senast: MittNyaJag
·
G
Islandshäst Hej Jag skall betäcka mitt sto i vår och håller som så många andra på att leta efter rätt hingst. Något som då kommit upp är fägfrågan...
Svar
11
· Visningar
1 437
Senast: diny
·
G
Western NÅgon Som Vet Vart Man Kan Hitta Kul Inredningsdetaljer Mm?? GÄrna Svenska Sidor...(men UtlÄndska GÅr OxÅ Bra) Tacksam FÖr Svar...
Svar
7
· Visningar
2 335
Senast: monke
·
L
Körning har några fråger om körning(rätt så många:confused: ) vad behöver kusken för licenser/licens för att få tävla i ponny trav & i...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Tidsoptimist
·
Islandshäst Ja. Jag har ett problem som jag hade behövt lite hjälp med. Har en helt underbar fyrgångare som är elva år i år. Tyvärr är hans...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: SannaBoo
·
Z
Dressyr Den här tråden hör nog hemma lite överallt men tänkte att ni dressyr ryttare borde ha koll. Jag var med en tjej i ridhuset häromdagen...
Svar
15
· Visningar
3 152
Senast: jjeg
·
S
Hoppning Det är en klubbhoppning på en klubb i närheten nu på söndag, samling kl 9.00 för banbygge och betalning. Min sambo ska åka utomlands med...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: sabbet
·
E
Körning Ja, ni ser rubriken. Hur håller ni tömmen när ni kör enbet? Jag vet nämligen inte riktigt hur jag ska hålla, ibland håller jag som när...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Egonson
·
C
Hoppning Satt och kollade på en del resultatlistor och såg att en hel del hästar har bytt ryttare: bla. Daniel Zetterman - Alexia (Leif Hall)...
Svar
12
· Visningar
1 512
Senast: Badtz Maru
·
Dressyr Jaha, nu har jag då kommit till denna knepiga situation då man ska tolka detta rätt. Tänkte höra vad ni tror. Beställde i godan ro...
Svar
16
· Visningar
1 624
Senast: EmmaJo
·
Dressyr På första sidan finns 3 gratis filmer på dressyr ryttare som rider sina hästar. Kan ni titta på de tre och göra era bedömningar av vad... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 609
Senast: Troya
·
Dressyr Inför tävlingssäsongen har jag ett jätte problem, jag kan inte gör halt! :o Han bara kör upp huvudet och stänger av mig totalt och...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: jjeg
·
G
Dressyr Heej alla! behöver lite tips om dressyren, så fort jag gör en halvhalt eller en halt så åker huvudet upp alltid. vad gör jag för fel...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: kallstrom
·
O
Western Jag planerar att köpa en westernsadel till min åttaåriga arab. Nu är det så att jag vill ha en svart westernsadel men det verkar i...
Svar
16
· Visningar
3 883
Senast: Jayzon
·
B
Dressyr Hej! Nu är det så att jag har några frågor, som endel upplever som lätta och endel som svåra. Hur går hästen när den går i rätt...
Svar
19
· Visningar
4 580
Senast: rostad
·
L
Körning Har ALDRIG kört, bara ridit, och är intresserad av körkursen på Bollerup till sommaren (om den nu inte redan är full), nybörjarkursen...
Svar
1
· Visningar
1 180
·
M
Hoppning En äldre kompis till mig köpte en häst för ca 1 ½ år sedan. I början sa hennes tränare att hon ALLTID skulle rida med snodd. Efter ett...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Malino
·
Körning Hejsan! Har länge velat lära mig köra:idea: och undrar alltså om någon vet om en bra "körskola" (om det nu finns nåt sådant:confused...
Svar
8
· Visningar
1 142
·
L
Trav Var får jag tag på viktvojlock till en montesadel?
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: kotten
·
Körning Vad använder ni för pisk när ni tömkör? Ska man använda en körpisk eller longerpisk eller tömkör ni till och med utan? Är det något...
Svar
7
· Visningar
3 719
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka