Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Hag pratade med en vännina som är skribent på en större hästtidning. Hon berättade att hon varit på ett inofficiellt möte nere i...
Svar
10
· Visningar
1 028
Trav Jaa,, vem vet?! Läs själva! :confused: :( :eek: http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=1&infoTyp=jop
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Just_A_Lady
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag har ett sto som är efter Hills Double. (u halvblod) Jag är nu nyfiken på hur hans avkommor är rent mentalt. Är det någon som...
Svar
15
· Visningar
2 116
Senast: Nittionio
·
Distans St-Endurance Thell special! Här kommer de första bilderna på min nya sadel. Från ena sidan... 2
Svar
33
· Visningar
2 844
Senast: JeHo
·
K
Fälttävlan Någon som vet vad det är för krav på västar till fälttävlan? Samma som hopp? Skulle vilja få tag i en grå väst,vet ni vart man kan få... 2
Svar
28
· Visningar
2 665
Senast: Tiller
·
R
Övr. Grenar Hej Jag har vuxit ur min shettis nu:( , men det är meningen att jag ska tävla agility med han. Han är inte registrerad och så, fast...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: voltigehoppare
·
M
Trav Fick så god hjälp med mina frågor om slaggjord så jag hoppas att ni orkar med mig en gång till. Kör ju mitt varmblod med travsele och...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: madelenforsgren
·
K
Dressyr Har ni några bra tips på hur man kan göra/tänka för att hålla händerna helt stilla när ni rider? 2
Svar
26
· Visningar
2 693
Senast: karneol
·
S
Trav Har en till fundering. Jag funderar på att skaffa travhäst, men har ingen licens än, dvs det kan inte stå någon som tränare på den på...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: synthetisk
·
R
Islandshäst Hur ska man bäst bygga upp hästen inför tölt träningen tycker ni? Har en 6 åring som i princip bara är inriden. Hur ska jag träna honom... 2
Svar
27
· Visningar
5 561
Senast: Ruben Salte
·
E
Islandshäst Någon som vet om VM filmen säljs. Jag har hört att dom gjorde en film.. Men inget mer. Kan man köpa VM skivan(med musiken) fortfarande...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Forsgard_92
·
Z
Hoppning Har ni någon gång varit med om någonting som skulle kunna hända precis när som helst & så har man den maximala oturen att det ska hända... 2
Svar
27
· Visningar
2 429
Senast: Kronan
·
C
Dressyr Är ett av många uttryck som vi ofta hör. Nu skulle jag vilja fråga: Hur uppstår balans? Definiera innebörden av: 1... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 207
Senast: Rikkan
·
R
Islandshäst Var kan man hitta isländska hingstar? Skulle vilja kolla på min hästs stamtavla. Gärna någon enkel sida..
Svar
19
· Visningar
1 510
Senast: Ruben Salte
·
Islandshäst Ni som var på VM i sommras kanske såg de ursöta kakelplattorna. Det var en firma från tyskland. Har varit på deras hemsida, men jag kan...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: Forsgard_92
·
A
Hoppning så här var situationen och så här gjorde ryttaren, och tränaren sa åt henne att göra så. en häst vägrade, ryttaren ställer upp hästen... 2
Svar
39
· Visningar
3 444
Senast: Spegelboll
·
R
Islandshäst Menar de som heter bara typ "Klubbensnamn Kval" och där man kan rida V1 T1 T2 F1 Lätt Tölt Lätt Fyrgång Lätt Femgång... Är det något...
Svar
17
· Visningar
1 651
Senast: eliiin
·
Tävling Läste på Tidningen Ridsports hemsida att detta ska gälla från 2007: Ridsportförbundets tävlingssektion har beslutat begränsa klubbars... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 223
Senast: PrinceFair
·
F
Western Vilken är den bästa padden? Det finns ju hur många som helst att välja mellan... :confused: Jag letar efter en pad i 1500-2000...
Svar
6
· Visningar
1 096
M
Hoppning jag vet...jag har många frågor :angel: Hur långt innan första start brukar man kunna gå banan?
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Fidelity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka