Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Kom vi inte fram till vilka olika "kapitel" vi skulle ha? Tycker att det börja bli lite samma frågor nu, kanske dags att ta tag i...
Svar
9
· Visningar
847
Senast: _L_
·
F
Western Jag har lite problem med min hästs spinn och tänkte höra om nån har några tips. Han centrerar dåligt med bakdelen....den vill liksom...
Svar
11
· Visningar
963
Dressyr Idag red jag en häst på ridskolan som jag har ridit kanske tio gånger tidigare. Hon är välutbildad och väldigt trevlig att rida. Men två...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: PrinceFair
·
N
Islandshäst Många tycker att turidning är djurplågeri, men ja har inte hört många som säjer det samma om ridskolor!!:confused: Men jag tycker att... 2
Svar
31
· Visningar
3 776
Senast: Forsgard_92
·
Trav Den officiella inbjudan.:D Skapar en ny tråd eftersom den förra börjar bli svammlig. Bjuder in till TravBuke träff hos mig i... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 248
Senast: giffan
·
E
Dressyr -Var går gänsen mellan att hästen är bakom lodplan och rollkur?? :confused: 5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 013
Senast: Susan
·
B
Hoppning Vem har bestämt att man inte som vuxen kan få tävla ponny i hoppning, jag tyck :cry:er det är så trist. Sverige borde införa en... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 495
Senast: pollan
·
M
Hoppning Hej jag undrar om någon vet vad man kan köpa Jw Shabraken, har letat på massor av butiker men hittar dom inte:( . Om ni vet skulle jag...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: foxtrot
·
O
Dressyr Kan ni tipsa mig hur jag ska få valacken kvickare i steget? Han är stor (174) och har stooor gång, men är rätt slö och har svårt för att...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Okeanos
·
L
Hoppning Det är så otroligt jobbigt att vara rädd för att hoppa:eek: Jag hoppade på lektion en gång och åkte av o landa mitt på hindret. Sen... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 350
Senast: Spegelboll
·
E
Körning Tror ni man skulle kunna bygga om min rockard så här, för att få den att passa till en bröstsele (höja sits + fjädring där bak, och höja...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: Egonson
·
Hoppning Hur många galoppsprång är det tänkt att man ska ta mellan andra och tredje hindret i denna serie? http://www.hippson.se/7286 2
Svar
32
· Visningar
2 270
·
M
Hoppning Jag passade på att titta lite på framhoppningen inför nationshoppingen i Falsterbo. Såg då att ett flertal av ryttarna skrittade över... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 418
·
S
Islandshäst Nu är rubriken kanske lite konstig Men jag och min mamma har kommit fram till att vi skall kanske köpa häst. Nu är jag bara 11-12 år...
Svar
3
· Visningar
2 337
Senast: sambaengi
·
R
Islandshäst Jag har en 7:årig valak som jag haft i snart 2 år.Han hade jätte fina gångarter,men nu när jag har börjat tölta lite mer så funkar inte...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: NiAl
·
N
Dressyr Jag rider nu en övervuxen welsh cob, ganska kraftigt byggd, ser ut mer som ett kallblod... I alla fall, han är ganska orutinerad, men en...
Svar
2
· Visningar
1 952
Senast: Sara-Ida
·
V
Dressyr I TR står det att ryttare har rätt att ha en programläsare. Vad menas med det i sin helhet???
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: Valencia
·
B
Trav Jag var på banan och lät min häst gå provlopp!:d det var en del nytt så som sk master som skulle hålla tempo och som man ej fick köra...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: bazz
·
N
Distans Hur ser en normal träningsvecka ut för dig och din/dina hästar? Vad har du för mål med träningen, på vilken nivå ligger ni, och vad...
Svar
16
· Visningar
1 989
Senast: Camilla_H
·
C
Hoppning Någon som vet vart man kan hitta det? Vårat avelssto (född och uppvuxen i Sverige) exp. utomlands i ung ålder, och tävlades i Holland...
Svar
7
· Visningar
8 635
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka