Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Okej, nu vill jag ha information om de olika tävlingsgrenarna inom körning. Jag har inte fattat det här med att man tävlar i tre olika...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Nora
·
Fälttävlan Vad rider ni för klasser och hur fodrar ni? Hur mycket hö äter era hästar? Hur mycket och vad för kraftfoder? Hur är det uppdelat... 2
Svar
21
· Visningar
2 504
Senast: Binsan
·
L
Trav Har hört att om hästen är äldre och inte startat på ett tag så måste man kvala den två gånger? Lr är jag helt ute och cyklar??:idea:
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: solros
·
L
Western Försöker leta upp överallt för att ta reda på vad allt detta innom quartervärlden är och heter! Någon som vill förklara allt som ROM och...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: monke
·
Fälttävlan Vart på FEI:s hemsida hittar jag dressyrprogrammen för för fälttävlan? :crazy: (Är extremt dålig på engelska, så mamma och jag lyckades...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan ...så blir det ingen tävling i Leksand i maj :mad: bara så ni vet...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Hebbeli
·
Körning Jag håller på att leta så smått efter en blivande kompis till min häst. Det blir förmodligen en shettis! (Den ska vara inkörd) Det är...
Svar
18
· Visningar
1 216
Western Finns det någon som använder sådan? Funderar på att köpa en till min unghäst:love: som är helt utan manke och inte fyller ut sin sadel...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: Lazy Lady
·
A
Western Kan jag förstöra min häst genom att en tjej som rider engelskt hjälper till att rida honom! Har försökt att förklara hur jag rider, men... 2
Svar
21
· Visningar
2 131
Senast: Alyssa
·
M
Dressyr hmm..har ett problem..när jag ska rida har jag svårt att slappna av helt. Har väldigt långa ben och när jag slappnar av känns de som om...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Zahlo
·
E
Dressyr Efter att ha läst en massa trådar om hur dåliga/elaka ryttare verkar vara, kan jag inte låta bli o tänka på att alla är väll dåliga...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Kung Bob
·
Islandshäst Det börjar närma sig hämntning av hästen och jag har lite funderingar angående detta. Den första är hur jag smidigast kan underlätta...
Svar
14
· Visningar
1 459
Senast: Rea
·
S
Western hej! skulle någon vilja förklara vikthjäper inom western.....? höger/vänster osv. kram
Svar
11
· Visningar
985
Senast: Bill
·
E
Övr. Grenar Jag som inte är så galoppkunnig undrar vad det är för maxvikt om man vill bli jockey eller arbetsryttare?
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Ninniw
·
J
Western Hej Kan någon beskriva hur en bra reininghäst är byggd osv hälsningar Jossan
Svar
1
· Visningar
685
Senast: __Mollan__
·
M
Islandshäst Bara undrar lite hur tävlingssäsongen har varit för er som tävlat? Visserligen finns det väl fortfarande tävlingar för vissa, men för... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 989
Senast: Aila
·
F
Fälttävlan Som frågan lyder... Ngn insider-info om hur det ligger till? Och om det ser positivt ut, vilka bukare träffar man där... 2
Svar
21
· Visningar
2 108
Senast: Binsan
·
F
Islandshäst Jag skulle vilja ha massor av länktips till isländskagårdar där de har saluhästar. Jätte tacksam för hjälpen:bow:
Svar
2
· Visningar
992
Senast: emelie_r
·
Islandshäst Har en hemma på prov nu till min polle... Han har ganska svängd rygg, ganska hög manke, bra musklad, och ett sadelläge på ca 35 cm...
Svar
5
· Visningar
1 566
Senast: Gullan86
·
Körning Så här såg det iallafall ut här idag när shettisen (Klumpen kallad :D ) drog ut ved ur skogen. Notera den rosa rosetten i pannlugg och... 2
Svar
34
· Visningar
2 687
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår