Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning Nu har det blitt myck stress här. Valdemar är sjuk.Så jag och Kotte måst fare åt han 3 gånger på ena dag nu. Han är riktigt uslier må ni... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: Corminta
·
Tävling om nummerlappen, måste man köpa en sån själv eller får man låna en på tävlingsplatsen?!
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: emelie_r
·
I
Hoppning Imorgon ska jag hänga med en och titta när hon hoppar clearround, bara en liten klubbtävling. Nu undrar jag: Vad ska JAG ha på mig...
Svar
5
· Visningar
925
·
M
Hoppning Måste bara fråga. Visst ska man ha med sig egen nummerlapp till tävling? :crazy:
Svar
7
· Visningar
984
·
J
Körning Uppbyggande kommentarer tack! Eller typ sådana: Ååh vad vacker häst! ;) Selen är en omgjord Kronans parsele. Vi har draglinor och...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: JennyD
·
K
Körning Jag köpte en bröstsele till mina shettisar idag. Jag är bara van vid travselar så det här är lite annorlunda. Selen är förresten en... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 584
Senast: Loranga
·
F
Körning Satt och surfade på en dansk sida igår kväll och vad skådade mitt öga? Globusrockaden med raka skaklar! Är det någon här som vet om...
Svar
12
· Visningar
1 386
Senast: Fjunet
·
Körning Alldeles nyligen fick jag hem min sk. förbättrade rockard, har kört några korta turer med den efter en vanlig väg. Ända från dag ett har... 2
Svar
38
· Visningar
2 560
Senast: _L_
·
L
Trav Nu är jag lite nyfiken på hur det går med behandlingsjournalerna som vi ska kunna visa upp vid behov. Har någon av er fått visa upp...
Svar
14
· Visningar
1 388
Senast: Ambra
·
G
Western finns d nån westernutbildnig i sverige lr? alltså eftergymnasial utb. lr liknande på ex. folkhögskola lr nåt! letar å letar men finner...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Solafekub
·
Trav Skulle behöva det då jag håller på med ett skolarbete om aveln finns det att tillgå på internet? *dålig på söka* :o 2
Svar
24
· Visningar
4 155
Senast: Salandge
·
T
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av dessa sadlar!
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Gullan86
·
F
Hoppning Har funderat lite på det där med föräldrar som är med sina barn på tävling... ponny som storhäst... varför går de med på all skit de får...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Fullblod
·
M
Western Skulle vilja veta hur ni gör era galoppfattningar. Tycker att detta är intressant. Givetvis ska det vara westernfattningar:) Skriv... 2
Svar
32
· Visningar
5 306
Senast: bigganl
·
L
Hoppning Villket kön har bäst förutsättningar till att bli "något". Valet står mellan vallack och sto. Smaken är ju som bekant som baken men vad... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 921
Senast: clarence_1905
·
M
Islandshäst Igår fick jag äntligen passet till min (islands)häst. Allt var rättstavat, så det var ju jätteskoj, men det fattas ju släktingar såg jag...
Svar
18
· Visningar
1 451
Senast: Ramn
·
C
Islandshäst hej alla. Jag är ny här på Bukefalos och måste kolla om det finns någon som har tips och råd till mig. Har en 14 årigt islandsfödd...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: chrissan
·
Western Jaha, då har jag kommit till insikt med att jag bör skaffa en till häst... Eftersom jag tycker att pleasure är väldigt kul och är...
Svar
14
· Visningar
1 208
Senast: Black
·
M
Trav Hur tränar ni era Korsförlamnings hästar och vad får dom för foder? 2
Svar
23
· Visningar
4 121
Senast: Mr Steven
·
L
Trav Har ju nyss tagit e licens och behöver lite hjälp.. Har skickat in en bild av hur min dress ska se ut till brizy men sen måste man väl...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Mr Steven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka