Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Undrar om det finsn någon här som har bilder från, eller vet var man kan hitta bilder från, förra årets ungdoms lag-sm? Synd... 2
Svar
26
· Visningar
2 106
Senast: Svíþjóð
·
C
Hoppning Någon som kan berätta för mig vad det menas där det står ex. LB och sedan ÖPPEN KLASS , Ja menar man måste ju ändå inte kvala :/
Svar
3
· Visningar
732
Senast: gamila
·
Trav vad inebär det om man liesar ut sin häst...?? köper den som ha hästen den då??? eller e det som fodervärd..???:confused: och hur bli...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: EmmaSH
·
S
Fälttävlan på medical cardet står det att man ska skriva fullständigt namn. innebär det för- och efternamn, eller ska man trycka in mellannamn å...
Svar
14
· Visningar
1 320
Senast: Wiiie
·
S
Islandshäst Nu är väl detta kanske ingen direkt jätteseriös fråga. Men nu är det så här: Jag har haft Kjarkur i lite mer än ett halvår nu och nu...
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: _moa_
·
P
Fälttävlan Hur ska man göra för att inte rycka hästen i munnen när man hoppar nerhopp? Jag försöker luta mig bakåt innan hoppet och ge långa...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: FT_ryttare
·
L
Körning Nu har jag äntligen tagit kort på hela min lilla skrutt :) Komentera gärna så länge ni inte förolämpar hennes trivselmage:angel: :devil:
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: linneaforss
·
Körning troligen har vi ju tjatat denna tråd hundra ggr redan. Jag vill ha ALLA tänkbara siter med selar och vagnar. Vill ha en maratonsele till...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: _L_
·
H
Körning ...så hur ligger ni till inför tävlingssäsongen nu då? Och vad har ni för planer och målsättningar för i år? 2
Svar
31
· Visningar
1 924
Senast: Nora
·
T
Islandshäst Nån som vet om man kan ändra felaktiga uppgifter på WF?
Svar
4
· Visningar
1 654
Senast: Trautur
·
Distans Vad rider ni med? Bomlöst, westernsadel eller annan modell? Varför? Jag letar efter en icke bomlös sadel utan mer ngt åt... 2
Svar
24
· Visningar
3 968
Senast: Moheed
·
L
Trav Gäller det för monte om hästen inte startat i monte innan? Eller är de förbrukade om hästen har startat i (sulky lopp)?
Svar
4
· Visningar
913
Senast: lie
·
K
Dressyr Hej, jag har nyligen börjat rida dressyr "ridskole-style" (aka "vanlig" dressyr) på min pappas häst. Jag sålde min islandshäst förra...
Svar
3
· Visningar
2 162
Senast: Rumpnissen
·
Körning Jag har en shettis på 1 år och 10 månader. Han är ganska mycket tömkörd och är väl snart klar att sättas framför vagn. Men jag undrar...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: _L_
·
K
Övr. Grenar hej! våra ska ställa ut hästar i helgen. finns det någon som kan berätta lite om det viktigaste att kunna/veta? eller ge en länk till en...
Svar
3
· Visningar
987
Islandshäst Vad är det man tävlar i om man tävlar i Lätt Klass???? Jag fick för mig att det var fyrgång, tror jag läste det, men nu kom en ur min...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: Silkisif
·
S
Dressyr Hur måna poäng får man på storhäst 1,2,3,4 plac i LB på lokal/reg? 1,2,3,4 plac i LA lokal/reg? visst är det 20p för varje klass för...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Jfrelin
·
B
Islandshäst Ja, jag undrar hur det ser ut. var ute och red idag och är inte säker på om tölten var ren eller passaktig. Också undrar jag hur spåret...
Svar
15
· Visningar
1 778
Senast: SannaBoo
·
Trav Ni kanske kan hjälpa mig här... Her ett sto som enligt stc fortfarande är danskreggat och när jag frågade hur jag skulel gå till väga...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Eliza
·
S
Hoppning undrar om hästens spänstighet går att träna upp på något sätt? Hur isåfall? Vill också gärna ha tips på "styrketräning", alltså...
Svar
14
· Visningar
1 674
Senast: diabla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka