Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Det börjar närma sig kval, mitt första och jag e SKITNERVÖS:eek: !! Har tusen frågor, en av dom e iallafall om det här med sulky, måste...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: Raptor
·
S
Distans Funderar på att skaffa gummiskor till pållan, när man ska ut och rida på sommmarhårda grusvägar senare. Är det någon som har erfarenhet... 2
Svar
35
· Visningar
4 498
Senast: Terése Gregori
·
N
Trav när och hur ska tävlings häst utfodras? hu nära start får man ge hö?
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Raptor
·
N
Trav vilka hästar ska använda PG skor? och varför?
Svar
15
· Visningar
6 562
Senast: SO Hovslagare
·
Körning Har en rockard hemma som ska användas snart. Ska köpa en bröstsele, men hur fäster man rockarden på selen? Det finns inga "hållare"... 2
Svar
20
· Visningar
5 597
Senast: _L_
·
S
Western Läste på WRAS hemsida att Strängnäsklubben (WTCS) ska ha en A-tävling 08-09 juni i år. Stämmer det? :confused: Har inte hört ett ord om...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Solafekub
·
M
Distans Nu är jag ute på sadeläventyr igen och provar mig fram till något som förhoppningsvis fungerar i framtiden. Har tidigare varit lite...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: Camilla_H
·
Övr. Grenar konstig fråga ja ;) Men jag undrar om det är en rastypisk sak, att fullbloden inte så lätt svettas under "normalt" arbete (ej löp). Har...
Svar
16
· Visningar
1 354
Senast: minimi
·
Körning Jag ska köpa ett körbett till min ena pålle och tycker mig ha hört att hästen ofta behöver en storlek större i stångbett än i delat. Nu... 2
Svar
25
· Visningar
2 032
Senast: åke
·
S
Dressyr vilka klasser är det oftast på div II för stor/ponny? hur många ska man vara i laget? 4st? å nej jag hittar inte så bra på... 2
Svar
20
· Visningar
1 672
Senast: Unica
·
C
Dressyr Jag har fått lite problem i min analys av den egna sitsen. Efter att ha studerat mängder av litteratur i frågan samt "lyssnat" på olika...
Svar
9
· Visningar
10 521
Senast: Curtis
·
N
Islandshäst jag undrar om det är någon mer än bara jag som hade tänkt att tävla barfota?:cool: I år ska ja inte tävla mer än lätt klass eller... 2
Svar
23
· Visningar
2 252
Senast: Niljan
·
O
Dressyr hur funkar den när man ska rida flera på banan samtidigt? :confused: 2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan Har börjat surfa runt på de olika hemsidorna men hittar ingen terrängkurs för blåbär i sommar:mad: Är det någons om vet något och kan... 2
Svar
33
· Visningar
2 654
Senast: magenta
·
Trav Ni vet säkert vilken aktuell incident jag talar om. Rätt eller fel bestraffning? Själv tycker jag det är helt rätt. Så där gör man... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 296
Senast: Cambrie
·
Trav Har en liten fundering på detta om sko info... Jag vet ju vad det är för regler och så... Men jag undrar vad ni tycker om sko infon...
Svar
13
· Visningar
1 606
Senast: Prakas
·
I
Övr. Grenar Minns att jag läst en sann historia om ett engelskt fullblod som endast hade en lunga, men det upptäcktes inte förens efter hans död...
Svar
13
· Visningar
2 001
Senast: minimi
·
Övr. Grenar nu tycker jag att vi ska lägga in bilder, så att man vet vem det är man ser på Täby om det är någon bukemänniska:) OBS bara de som är... 2
Svar
27
· Visningar
3 082
Senast: MalanMjöl
·
Q
Hoppning Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså:angel: Jag ska:D Säg även vilken klubb ni rider för osv:idea:
Svar
17
· Visningar
1 647
Senast: donttellme
·
F
Körning Min pappa har länge köpt på sig o samlat lite smått på äldre lokselar. Tycker det är så tråkigt när de bara ligger o hänger o skräpar så...
Svar
16
· Visningar
1 354
Senast: Geisli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka