Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Hej! Har ett arabsto på sju år och undrar nu om ni erfarna tycker att det är för sent att köra in henne? Hon är tömkörd sedan liten...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: EnWisa
·
L
Dressyr Fick inspiration av Jessica och lektra pga deras mycket intressanta disskution om vart lodplanet skall vara i tråden piaff/trampa (tror... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 369
Senast: Curtis
·
Q
Hoppning Jag har använt ett pessoa på min ponny, då han verkar trivas ganska bra på det enligt mig och min dressyrtränare, men kan ändå inte få... 2
Svar
23
· Visningar
2 626
Senast: älgen
·
Trav hur är det med hantering och skötsel nere i danmark ? jag har min häst till salu eller leasing ..och det är rätt många som är...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Just_A_Lady
·
L
Trav Eftersom jag ska kvala in mitt (gammla ök) den 23 på örebro för monte så tänkte jag fråga om lite råd.. Hur ska jag köra/rida honom...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Zandrah
·
S
Dressyr Har varit o kollat på en häst som startat La 5 i dressyr. Vad ingår i det programmet?, dvs, vad måste ponnyn kunna?
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: PrinceFair
·
W
Western Sitter just nu och funderar på designen av min nya tävlingsväst, sydde en förra året och blev mkt nöjd =). Vill dock ha möjlighet att...
Svar
13
· Visningar
1 243
Senast: westerntjej
·
Western Ska köpa ett bett med tungfrihet. Nån som kan rekomendera ngt? Low, medium eller highport? Vad är skillnaden mellan vanlig port o...
Svar
11
· Visningar
2 106
Senast: sarma
·
Ä
Hoppning hur högt brukar ni börja att tävla efter vintern? altså första tävlingen efter vintern? (skriv gärna hur högt ni hoppade innan... 2
Svar
37
· Visningar
2 242
Senast: kachic
·
F
Körning På söndag flyttar min Lillfjant till en ny stallplats. Vad sägs om Söderåsen, där VM hölls 2004? Man kan köra i 4 mil utan att behöva... 2
Svar
23
· Visningar
1 728
Senast: Splittan
·
R
Körning Nu har jag bestämt mig, det blir en Bullet rockard till Barre, men den kommer ju utan svängel, så de ska jag sätta dit själv. Hur gör...
Svar
11
· Visningar
1 561
Senast: linneaforss
·
A
Körning Jag har hittat en vagn i bra pris till hemmabruk, någon som vet något om denna vagn. Har sett lite diskussioner om Globusvagn men är...
Svar
14
· Visningar
4 382
Senast: Fjunet
·
M
Islandshäst Hej! Ska köpa nya boots tänkte jag:rofl: Men, det vore kul att höra vad ni buke-folk rider med, och isfll vilka ni trivs bäst med och... 2
Svar
34
· Visningar
3 548
Hoppning Hej Jag är ny här på Bukefalos .. (Precis lärt mig att skapa trådar:smirk: ) Jag tar det från början. Min kompis har haft en...
Svar
10
· Visningar
1 206
Senast: Tarnin
·
Körning Jag har funderingar på att köpa någon av de billigare selarna från Equilex. Efter att ha varit framförallt åskådare här på körforumet... 2
Svar
21
· Visningar
2 793
Senast: kariinl
·
H
Islandshäst Är inte så haj på detta men det finns säkert många proffs där ute. Så hur gör man?
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: Gullan86
·
Hoppning Ngn som var med i Allsvenskan Div 3 på ponny idag på Djursholm?
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Gilette
·
Western Vet inte om detta hamnar rätt men... Ja alla aktiva westernmänniskor, vad tycker ni om det nya kravet??? Själv höll jag på att sätta... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 975
Senast: wrangler
·
Distans Nå, hur var den? Berätta för oss som inte kunde åka dit :cry: !!
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: harmoniskridning
·
L
Trav Japp, nu vill jag veta vad ni tycker om rökfärgade Hjulskydd. Själv tycker jag det är det fulaste som finns, och självklart blev det...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: lindaplutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka